fredonor Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Nå skal min 5 år gamle sønn få det han har ønsket seg i et år - playstation. Siden jeg helst spiller på pc, så trenger jeg litt tips til hvilke spill han skal få med. På pc'en har det stort sett gått i gamle Legospill kjøpt i "3 for 150"-bokser og pedagogiske barnespill. Vet at det er en bråte plattformspill der ute, og sikkert mye annet moro. Så kort sagt - jeg trenger litt tips til hva jeg skal ta med, hvilke serier/titler jeg skal se etter. Eye toy 3 er kjøpt inn. Det samme er Tony Hawk Underground 2, som han har spilt i butikker. Kan forresten noen fortelle meg hvorfor det spillet har 16+ i aldersgrense? Setter pris på alle tips jeg kan få i god tid før jul :-) Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Du burde kanskje vurdere å få innstalert en chip først og fremst, så blir alt så mye enklere og billigere etterpå .... Rayman spillene og ratchet spillene er vel fine for en på 5 år vil jeg tro, eller er det masse å velge i, dogslife, the incredibles, shrek +++ og masse forskjellig eyetoy spill.... men hvis han klare Tony hawk bra, så bli det jo veldig mye å velge i... grunnen til 16+ er vel volden og blodet i spillet Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 har en lillebror på 6 år, og han har vært frelst av Harry Potter! Om din sønn interesserer seg for en spesiell tegneserie person o.l som har egne spill kan jo det være et tips! Litt kommer jo ann på hvor "moden" sønnen din er for alderen også da Min bror som har vokst opp med 2 eldre brødre satt en stund og spillte GTA 3 & Vice City, noe som min mor ikke likte...(han får seff ikke lov lenger....) Her er et par spille som kanskje egner seg for 5'åringer: #1 #2 #3 #4 Den siste (Crash Bandicoot er jo en klasikker npr det gjeler PS! Husker jeg spillte deg utallige timer på ps1 da jeg var liten.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå