Gjest member-63169 Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 (endret) Mitt problem (eller dataens): Har trødløs nettverks antenne som kobles i usb http://www.dlink.com/products/?pid=334 Dens skal engetlig stå i usb 2, men i da funker den ikke, så jeg må ha den i usb1.1 for at den skal funke. Derimot funker funker en spillkontroller jeg har i usb2. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=114799&cks=PRL Men hvis jeg prøver å sette nettverksantennen i den andre pluggen samtidig som spilkontrolleren står i den første, så funker ikke spillkontrolleren heller, og det kommer sånn lyd som komer når en tar utav en usb enhet i høyttalerene selv om jeg ikke tar ut noe. Skjønner ingenting, kunne jo virke som om nettverksantennen er ødelagt, men rart at den funker i usb1.1. Før når jeg puttet antennen i usb1 kom det sånn drit med at denne greien står i feil usb og at jeg måtte putte den i usb 2 for å få full speed, men det kommer ikke lenger, men kan det vere at alle portene er det samme og at den går på usb 2 når den ser at d er usb2 enhet eller? Endret 10. desember 2005 av member-63169 Lenke til kommentar
Etherial-Fusion Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) *Sletta* Edit: Emnetittel forbetra. Endret 10. desember 2005 av Etherial-Fusion Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 har du forlengerkabel / lang kabel på noen av enhetene? Har selv erfaring med at ca. 4m kabel er max på USB2.0 før det blir problemer, men med USB1.1 så kunne jeg bruke opptil 9M skjøtekabel, men hadde noen få problemer noen få ganger, så litt kortere kabel er vel å anbefale. Tviler på at dette er ditt problem, men bare nevner det. Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 har du forlengerkabel / lang kabel på noen av enhetene? Har selv erfaring med at ca. 4m kabel er max på USB2.0 før det blir problemer, men med USB1.1 så kunne jeg bruke opptil 9M skjøtekabel, men hadde noen få problemer noen få ganger, så litt kortere kabel er vel å anbefale. Tviler på at dette er ditt problem, men bare nevner det. 5275619[/snapback] Min forlenger ledning er ca 1m, men det funket ikke heller da jeg tok den direkte i usb pluggen. akkurat samme problem da, slo av den andre tingen som va i d andre usb2 plugg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå