DrErling Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 (endret) Jeg vurderer Acer n50 og HP iPAQ hx2490. Skal brukes 70% til seriøse ting og litt "useriøst" slik som netremote/fjernkontroll. Regner BT og WLAN som must, men det er også omtrent de eneste krav jeg har. Har mest lyst på HP'en, men acer er second up og ser helt grei ut etter hva jeg kan se. Har hatt en Palm Z22, men den ble veid og funnet for lett. Noen som har erfaringer eller tips på området? 5% vekt legges på om/hvordan de fungerer i forbindelse med GPS som kartmaskin. DrErling Endret 9. desember 2005 av DrErling Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 ##Flyttes til riktig kategori## Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Hva med Dell X51v? Den koster for øyeblikket kr 3480 ferdig levert, da får du VGA og 624 MHz. Det er ikke plass til mye på 240*320, så VGA er i mine øyne et stort pluss. Lenke til kommentar
AeroX Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Er det ikke sånn at med Windows Mobile så får du aldri utnyttet VGA fullt ut, men at VGA skjermen kun gjør at det blir skarpere og bedre bilde. Det var iallefall dette jeg leste i X51v tester.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå