MindZlave Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 (endret) Hei alle sammen. Jeg prøver å koble pcen min til tven, men jeg får ikke noe bilde, bare litt flimring innimellom. Har prøvd både 81.85 og 81.95 driverene. Noen forslag? Vil spille Most Wanted på 32'' PS: jeg bruker S-VHS kabelen som fulgte med skjermkortet... Endret 9. desember 2005 av MasterMind2k Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Hei alle sammen. Jeg prøver å koble pcen min til tven, men jeg får ikke noe bilde, bare litt flimring innimellom. Har prøvd både 81.85 og 81.95 driverene. Noen forslag? Vil spille Most Wanted på 32'' PS: jeg bruker S-VHS kabelen som fulgte med skjermkortet... 5275489[/snapback] du må gå inn på sånn meny på tven der du konfigurerer den til å ta imot svhs. d er vvanlig at du velger mellom scart og vhs. mn bildre blir drit dårlig uansett, hvis du ikke har flatskjerm da. når jeg gjør d går d ikk an å lese en drit på skjermen, mn funker bra til å se film. Lenke til kommentar
MindZlave Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 Har en skjerm ved siden av til msn osv, så det er ikke noe stress, spill blir bra liksom... Skal prøve nå, takk for tipset! Lenke til kommentar
MindZlave Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 Det hjalp ikke gitt, den sto på riktig... Noen andre forslag?? Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 vet ikke helt, men husker jeg stresset mye jeg og før jeg fikk det til, du må nesten bare prøve. Lenke til kommentar
MindZlave Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 syns jeg har prøvd alt jeg finner jeg må jo være en eller annen løsning på dettte problemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå