kjetilfc Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Hvilket høytaler-sett er best til hjemmekino ? og NEI, jeg er ikke intressert i sånne dyre hifi løsninger. Har sett på Creative Høyttaler Megaworks 5.1 , Altec Lansing Høyttaler ADA890 og Creative Høyttaler DeskTop Theatre 3500 .. , eventuelt andre? Og , klarer et Soundblaster 512 lydkort å utnytte høytalerne til det fulle? Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Quote: Den 2002-09-03 16:45, svenni86 skrev:Hvilket høytaler-sett er best til hjemmekino ? og NEI, jeg er ikke intressert i sånne dyre hifi løsninger. Har sett på Creative Høyttaler Megaworks 5.1 , Altec Lansing Høyttaler ADA890 og Creative Høyttaler DeskTop Theatre 3500 .., eventuelt andre? Og , klarer et Soundblaster 512 lydkort å utnytte høytalerne til det fulle? Av de alternativene der vill jeg valgt MegaWorks helt klart, men klipsch har no bra saker på gang med Promedia 5.1 Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Tror ikke det lydkortet støtter 5.1 lyd og da er liksom vitsen i og ha er 5.1 anlegg borte. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Klipsch vil jeg tro, fordi de har horndiskant og meget bra dynamikk. Ellers hodetelefoner, men det vil du vel ikke ha..? Lenke til kommentar
qdos Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Noen som har sammenlignet Klipsch Promedia 2.1 med 4.1? Lommebok og plass tilsier 2.1, men hvis det er _veldig_ mye bedre med 4.1 kan jeg jo alltids spare/rydde... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå