HoaXed Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Hei.. Har tenkt å sende ut flygeblader og informere om en orginasjon jeg driver med nå for tiden. Men har ett par spørsmål. Hva slags reklame legger du lett merke til når du går på gata? Er det noen metoder du faktisk savner som ikke andre gjør, men som du faktisk ville stoppet opp og sett på? Jeg har tenkt å bruke disse; - webside - Flygeblader - Plakater på de mest kjente stedene, feks MC Donalds - Plakater på bussholderne i hele byen - Stands på forskjellige familie arrangemang - Eventuelt, flygeblad rett i posten Har du noen andre forslag? Dette gjelder info innen enkle data kunnskaper.. Graarud Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 jeg liker ikke reklame, og vil ikke gi en fyr tips om hvilken treklame d er som er best, da ville d jo bare blitt mer reklame. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Jeg tar meg selv i å studere reklamer som henger inne i bussen litt for ofte. Så hvis du henger opp noe fengende med stil i en buss, tror jeg det kan være bra. Det er ofte man kjeder seg på bussen og da leses det som kan leses (diverse signaturer og dikt som er risset inn i setene f.eks) Lenke til kommentar
magicus Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Spar oss for enda mer reklame.. ingen bryr seg om organisasjonen din. Jeg legger best merke til reklame i søppelkassen, da jeg ofte river reklamen ned og kaster det i søppelet Lenke til kommentar
howzer Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 "En organisasjon"? Hva med å informere om hva du ønsker å reklamere for før du ber om tips? Lenke til kommentar
DoNotWant Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Personlig så ser jeg jo på en del reklame, men jeg legger bare merke til det som interreserer meg. For eksempel når 7-eleven hadde kaffetilbud, så la jeg merke til reklamen, og kjøpte en del kaffe . Tv-reklamer er det verste, postreklame titter jeg på og kaster, plakater er det jeg ser mest på(tar t-banen hver dag). Med et sånt omfang av reklame, må du jo ha litt av et budsjett. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 "En organisasjon"? Hva med å informere om hva du ønsker å reklamere for før du ber om tips? 5275926[/snapback] IT hjelp til familier, og personer som ønsker litt lettere hjelp ved feks instalasjoner av windows, rensking av virus osv.. Blir kanskje feil og kalle det en orginasjon, bedrift er bedre Lenke til kommentar
howzer Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Jeg legger merke til f.eks. lapper som henger oppe hvis det er noe jeg trenger der og da. Hvis ikke ignorerer jeg det glatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå