Burner Bw. Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 hey! Har ett labtec tastatur og når jeg spiller nfs/u1/u2/mw får jeg bare trykket inn to taster samtidig så jeg får ikke brukt nitro når jeg kjører framover og svinger Når jeg spiller andre spill /cs foresksempel, kan jeg trykke inn så mange taster som jeg vil.. og det store spm, er det problem med: Driveren Tastatur nfs spillene Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Har samme "problemet" selv, veit ikke hva det er for noe.. Jeg har et ms digetal media pro tastatur.. Så det får ikke vært labtec`en det er noe galt med.. Det er nok bare spillene.. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Fungerer fint her, både med ratt og tastatur.. Lenke til kommentar
espenah Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Dette er et veldig vanlig problem med tastatur som er koblet via PS/2. Enten skaff deg en PS/2 til USB plugg, eller bytt tastaturet til et med USB. Hvis du allerede er koblet via USB, må det nesten være noe rart med akkurat det tastaturet /Espen Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Hmm, bruker tastaturet med usb.. Men slik har jo spillene altid vært da, på alle tastaturene jeg har hatt.. Lenke til kommentar
Burner Bw. Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2005 Dette er et veldig vanlig problem med tastatur som er koblet via PS/2. Enten skaff deg en PS/2 til USB plugg, eller bytt tastaturet til et med USB. Hvis du allerede er koblet via USB, må det nesten være noe rart med akkurat det tastaturet /Espen 5275370[/snapback] Kan høres riktig ut Jeg har koblet det til ps2'en ja.. En kamerat sitter også å spiller men han har ikke det problemet (men har usb plugg) kan prøve hans tastatur og hvis det virker så må jeg vel da enten bare skaffe meg en overgang eller kjøpe nytt tastatur... Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Jeg har det tilkoblet PS/2... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå