Gå til innhold

Tastatur og "need for speed" proplem..

Anbefalte innlegg

hey!

Har ett labtec tastatur og når jeg spiller nfs/u1/u2/mw får jeg bare trykket inn to taster samtidig så jeg får ikke brukt nitro når jeg kjører framover og svinger :mad:

Når jeg spiller andre spill /cs foresksempel, kan jeg trykke inn så mange taster som jeg vil.. :w00t:

og det store spm, er det problem med:

Driveren

Tastatur

nfs spillene

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er et veldig vanlig problem med tastatur som er koblet via PS/2. Enten skaff deg en PS/2 til USB plugg, eller bytt tastaturet til et med USB.

Hvis du allerede er koblet via USB, må det nesten være noe rart med akkurat det tastaturet :)

/Espen

Lenke til kommentar
Dette er et veldig vanlig problem med tastatur som er koblet via PS/2. Enten skaff deg en PS/2 til USB plugg, eller bytt tastaturet til et med USB.

Hvis du allerede er koblet via USB, må det nesten være noe rart med akkurat det tastaturet :)

/Espen

5275370[/snapback]

Kan høres riktig ut :thumbup: Jeg har koblet det til ps2'en ja.. En kamerat sitter også å spiller men han har ikke det problemet (men har usb plugg) kan prøve hans tastatur og hvis det virker så må jeg vel da enten bare skaffe meg en overgang eller kjøpe nytt tastatur...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...