orginal Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 (endret) Fikk min Arctic Cooling Freezer 64 Pro før helga (*stor smekk på pung* til cray.no som brukte 5 uker på å levere den(!)). Synes den bråker alt for mye. Den bråker faktisk mer enn boxed kjøleren gjorde, når vifta ble skrudd ned fra bios. Da jeg kjøpte denne kjøleren for å bli kvitt støy, tror jeg jeg skal bytte den, og spør derfor om noen har noe stillere alternativ fra Cray ( ) ? Edit: Finnes det kanskje måter å få Freezer'en stillere på som ikke koster (mye) penger? Edit 2: Hva med denne om det ikke skulle gå an? Endret 9. desember 2005 av kjor1 Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 (endret) Thermalright XP90, Skulle hatt "C", men ser ikke ut til at de har den.. Ellers var det lite info om kjølerne de har (les:Zalman), men om du finner Cu7700 er det er bra kjøler... Edit: 2 sek mer titting og jeg fant ut at denne er Zalman 7700Cu Endret 9. desember 2005 av ManagHead Lenke til kommentar
CDG Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Merkelig.. Monterte senest igår en slik kjøler i min egen maskin og hvis jeg skal sammeligne den med boxed kjøleren (A64 3500+ Venice) så er den litt stillere, samt at lyden den avgir er mer behaglig.. Monterte også AC kjøler på skjermkortet mitt (Club3D 7800gt) og kan endelig sitte ved datamaskinen uten høy musikk for å overdøve bråket fra den. Mangler nå bare å finne tak i en passiv/lydløs chipset kjøler av dugelig kvalitet, da den jeg hadde bestillt ifra Zalman ikke var i nærheten av å passe pågrunn av AC kjøleren på skjermkortet som kom i veien Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8I4zQlayY3 Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Enkleste, raskeste og billigste: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303855&cks=PLC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå