DrErling Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Quote: Den 2002-09-04 08:06, jossa skrev:gå å legg dere tromsø parkerer hele verden.... eller? Nja, du har riktignok rett i at det er en sammenheng mellom parkering og Tromsø. Det har i lang tid vært diskutert å lage en parkeringsplass for hele verden akkurat der som Tromsø ligger i dag. Harstadværing bosatt i stavanger! Stavanger gruser de andre plassen jeg har bodd: Høvik (bærum), Bergen og Harstadtraktene. DrE Lenke til kommentar
spoonhau Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 født i ålesund, bodd mesteparten av mitt liv i Trondheim. Blandt venner en skaptrønder. [ Denne Melding var redigert av: spoonhau på 2002-09-04 16:38 ] Lenke til kommentar
TuMaz Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Heia Tromsø!!! Hmmm. Vi er mange Tromsøværinger her! :smile: _______________ Heia T.I.L.!!! Lenke til kommentar
jossa Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 ja d er vi kansje vi sku ha et mega LAN i høstferien på høyskolen eller no så vi får internett og non stopp gaming Lenke til kommentar
jossa Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 ja d er vi kansje vi sku ha et mega LAN i høstferien på universitetet eller no så vi får internett og non stopp gaming Lenke til kommentar
en mann Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Quote: Den 2002-09-04 16:46, TuMaz skrev:Heia Tromsø!!! Hmmm. Vi er mange Tromsøværinger her! :smile:_______________Heia T.I.L.!!! :smile: Hvor gøyt. Bare dere ikke begynner sånn som et sted du aldri går to ganger: Æ ELSK DÆ TOMMY. Æ VILL AJLDER FØRLAT DÆ. Osv. Mine innvoller vrenger seg. Lenke til kommentar
Trondos Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Bor i Bergen, men kjem egentlig frå Steinshamn. Prøv å finn ut kva det er hen! :razz: Hint: Han frå Ålesund burde vite det...... Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Bor i Tønsberg for øyeblikket, pendler til skole i Sandefjord, kommer snart til å flytte til en hybel i Sandefjord. Noen flere i nærheten av enten Tønsberg eller Sandefjord her? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Quote: Den 2002-09-03 18:52, ueland85 skrev:Nerd med data @ interesse:Solsystemet>Tellus>Europa>Skandinavia>Norge>Rogaland>hå>Vigrestad..:smile: (Også kalt Jæren) beklager men jeg må lage en parodi av din ST v1.0 SOL (Terran system)>SOL III>Europa>Skandinavia>Norge>Vestfold>Sandefjord>Haukerød..:smile: vanlig Terran system>Tellus>Europa>Skandinavia>Norge>Vestfold>Sandefjord>Haukerød..:smile: Skammer seg .. ønsker jeg fortsatt bodde i Skien ... Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Nireøl v Zøer bt Ebzfqny Abetr (merk at ø ikke er omkodet) eller på godt norsk: Averøy i Møre og Romsdal Norge (se sig. (assosiasjoner til sig-arett?) så får dere pekepinn på data-aktivitet i distriktet) Lenke til kommentar
L.. Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Sorry for at jeg spammer nå, men jeg er bare nødt!!!!!! ORETRA ORETRA ORETRA ORETRA ORETRA ORETRA ORETRA ORETRA ORETRA ORETRA ORETRA ORETRA ORETRA ORETRA ORETRA ORETRA ORETRA ORETRA ORETRA ORETRA ORETRA ORETRA ORETRA ORETRA ORETRA ORETRA ORETRA ORETRA ORETRA ORETRA ORETRA ORETRA ORETRA ORETRA ORETRA ORETRA ORETRA ORETRA ORETRA ORETRA ORETRA ORETRA ORETRA ORETRA ORETRA ORETRA ORETRA ORETRA Som sagt sorry, jeg bare måtte. :grin: PS http://www.rot13.com/index.php Lenke til kommentar
L.. Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Håper jeg ikke blir stengt ute fra forumet pga dette. Sorry modere. Jeg bare måtte. [ Denne Melding var redigert av: L.. på 2002-09-05 22:10 ] Lenke til kommentar
lwtvh Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Bor vel lengst syd av de som har svart her, Rouen. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Ok, fant ingen andre steder å poste i kveld. :wink: Asker. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Oslo´s navle; Furuset i Groruddalen. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Quote: Den 2002-09-04 16:05, PIIIpower skrev:A-H suger.... ...og hvorfor er du Blaker-patriot ? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 Eg e' ikkje fra Norge, eg e' fra Bergen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå