Ueland Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Nerd med data @ interesse: Solsystemet>Tellus>Europa>Skandinavia>Norge>Rogaland>hå>Vigrestad..:smile: (Også kalt Jæren) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Rundt oslofjorden :smile: Der det er ment at mennesker i dette landet skal bo :razz: Lenke til kommentar
Shepherd Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Bor på solkysten i "Lille Berlin". Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Stange vestbygd (midt utpå bondelandet rett øst for mjøsa) her, så langt fra nærmeste telefonsentral at modemet nekter å kjøre på mer enn 31200:( Lenke til kommentar
jossa Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 gå å legg dere tromsø parkerer hele verden.... eller? æ bor i alle fall dær, grei plass d Lenke til kommentar
Xell Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 GalFisk: uffda, så du kan med andre ord ikke få adsl selv når sentralen blir utbygd? :sad: selv bor jeg per tiden på Nøtterø, men flytter til Sandefjord neste uke. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Kristiansand her... (Start SUGER maxx... ) :smile: Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Hehe GalFisk, så du er stangesokning... Jeg bor for tiden på feil side av Mjøsa jeg da...i tjukkeste Vazelina-land :wink: Lenke til kommentar
Zink Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Aurskog-Høland ( har bodd her i 10 år, men er enda ikke 100 % sikker på hvordan kommunenavnet skrives :smile: med slash eller bindestrek eller ingen av de - det brukes om hverandre ). ...men ulv er det plenty av her ! Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Fredrikstad. som btw stort sett er bedre en de fleste fotball-lag i Norge for tiden da "vi" spilte uavgjort 4-4 mot Rosenborg i sommer Lenke til kommentar
Zink Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Quote: Den 2002-09-04 11:03, Goebbels skrev:Fredrikstad. som btw stort sett er bedre en de fleste fotball-lag i Norge for tiden da "vi" spilte uavgjort 4-4 mot Rosenborg i sommer Hørte Fjørtoft på radio idag kalte Rosenborg et mirakel ( skarp kritikk av norsk fotball generelt ) -men åssen er det... kan Fredrikstad snart bli stabil på høyt nivå igjen ? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Ja. nå som det er orden på trenerstab (eggen) og man får tilstrømning av gode fortballspillere (noen som er i full gang, og vil fortsette når de rykker opp nå) og sponsorpenger strømmer inn ved et opprykk så er det fult mulig. Btw, skulle vert på stadion når vi ledet 4-1 over RBK; helt loco stemning. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Quote: Den 2002-09-03 18:52, ueland85 skrev:Solsystemet>Tellus>Europa>Skandinavia>Norge>Rogaland>hå>Vigrestad..:smile: (Også kalt Jæren) Viiiigrest Selv er jeg fra Sola... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 vesterålen (nordland). En harry plass...hm..da passer jo jeg inn der Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Blaker, men jeg må få presisere at jeg kommer fra NORGE (Rælingen) A-H suger.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå