Lapette Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 (endret) Skal begynne å lage sanger sammen med en kar som er veldig flink og har eget studio, og skal derfor ta med en av mine egne sanger å vise fram til ham. Hvilken av disse sangene tror dere egner seg best\er mest profesjonellt utført? Alle er laget fra scratch, instrumentene og vokalen i mitt eget lille hjemmestudio. Endret 9. desember 2005 av Lapette Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2005 (endret) Skal begynne å lage sanger sammen med en kar som er veldig flink og har eget studio, og skal derfor ta med en av mine egne sanger å vise fram til ham.Hvilken av disse sangene tror dere egner seg best\er mest profesjonellt utført? Alle er laget fra scratch, instrumentene og vokalen i mitt eget lille hjemmestudio. 5275145[/snapback] Hvor ble det av innlegget? og hvorfor greier jeg ikke å legge det til? Huh? nå skjønner jeg ingenting :\ ok, glem dette innlegget da, hvis den ikke vil legge til min sang i upploadmappen funker det dårlig Endret 9. desember 2005 av Lapette Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 (endret) zip filene edit: og det fins en musikk kategori her på forumet. Endret 9. desember 2005 av skate4life Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Helt korrekt. Benytt musikk-delen av forumet. Lyd&Bilde->Musikk. STenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg