Nervevrak Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Hvordan er holdbarheten til blekkpratonene på nye skrivere som ikke er i bruk så ofte? Jeg skal til å bytte ut min gamle Canon bjc-4200 pga. at jeg noen ganger er nødt til å reise bort 1 mnd+ av gangen pga jobben. Når jeg da har kommet hjem har dysene tørket inn. :sad: Selv om patronen har stått i egen oppbevarings boks. Dette har skjed 4 ganger, og til en pris på nytt hode til ca 500kr sier det seg at det er SINSYKT irriterende. Er dette et ikke eksisterende problem på nye blekkskrivere? En laser skriver hadde klart vært en løsning, men blir for dyr for å komme opp på et bra nivå. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Quote: Den 2002-09-03 16:43, Nervevrak skrev:Er dette et ikke eksisterende problem på nye blekkskrivere? Det har blitt mye bedre på de nye skriverene. Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Kan jo forsøke å legge hodet i en kopp med lunkent vann, har gjort det med Epson skriver hoder, det funka fint. Skal du unngå dette problemet helt må du vel kanskje kjøpe en HP skriver,der er skriverhodet "innebygd" i patronene og når du oppevarer de i luft-tett boks er sjangsene små for at de skal tørke. Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Du kan prøve pakke den godt inn i plast, og deretter legge den i kjøleskapet. Fordampningen blir da mindre med det resultat at den ikke tørker ut så fort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå