fakey Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 (endret) Jeg hang det i en pose inni en pose utafor rommet i går kveld. Deilig med kald snus EDIT: Aldri prøvd morrasnus før, aldri klart å putte i meg hverken drikke, mat eller snus på morgenen før.. Men måtte prøve en nå og faen så digg Endret 18. desember 2005 av banansplitt Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Snustråden v3 el? :!: Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 korleis dårlig? 5276412[/snapback] Ble dårlig, som i at jeg følte at jeg hadde influensa. Hold deg unna gammel snus. Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Snustråden v3 el? :!: 5307527[/snapback] Den holder vel i 5 minutter før den stenges Lenke til kommentar
fakey Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 We keep it going. I dag likte jeg plutselig ikke snus, hatet smaken og alt, ble kvalm når jeg lukta på det og måtte ta ut prellene etter 20 sec fordi jeg syns d smakte dritt. Noen som vet hva som er galt? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 We keep it going. I dag likte jeg plutselig ikke snus, hatet smaken og alt, ble kvalm når jeg lukta på det og måtte ta ut prellene etter 20 sec fordi jeg syns d smakte dritt. Noen som vet hva som er galt? 5316394[/snapback] Vil tro det er nikotinen du reagerer på. Ta en pause i noen dager. Spis en svær god middag....så har du nok lysten tilbake Lenke til kommentar
fakey Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 (endret) Ekke bare d, ble kvalm på grunn av smaken, ingenting annet. Og d kanke være no galt med snusen tror jeg, for jeg prøvde flere av boksene, alt smakte dritt, og de boksene har jeg brukt i flere dager. EDIT: Måtte prøve en gang til sånn for sikkerhetsskyld, og fy faen noe så bittert og ekkelt har jeg aldri smakt. Noen flere som kan prøve å kurere meg? Er litt dritt når jeg har jævelig lyst på snus, men d smaker dritt og jeg klarer ikke ha den i munnen. Endret 20. desember 2005 av banansplitt Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Vel, jeg vil fortsatt tro at det er nikotinen. Har selv erfart dette. Etter en svært dårlig opplevelse som endte med "mating av krabber" og en dag på sofaen, avstod jeg fra snus i minst to uker. Da smakte det veldig godt med en pris etter et godt måltid og et par pils Lenke til kommentar
fakey Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Da prøver jeg et par-tre dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå