Christian86 Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 (endret) Sendte inn en pakke som ble innløst av privat personen 29. november. Per i dag har ikke banken registrert pengene. Er det grunn til å bekymre seg? Endret 9. desember 2005 av Christian86 Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Hvis det er snakk om postoppkrav så ring posten og purr, spørr også hva som skjer i tilfelle. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Har aldri prøvd det, men det hørtes relativt lenge ut. Får håpe at du ikke har skrevet på feil kontonumer eller noen av tallene utydelig. Men ring posten. Ørjan... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2005 hva skjer om de har tolket et tall feil? Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Sendte inn en pakke som ble innløst av privat personen 29. november. Per i dag har ikke banken registrert pengene.Er det grunn til å bekymre seg? 5275065[/snapback] Hvis alt har skjedd som det skal, er pengene overført fra Posten til din bank 30.11. Så må du muligens regne med et par dager i banksystemet. Absolutt seinest burde du sett pengene på konto mandag 5.12. Tilleggsopplysning: Det kan naturligvis ha skjedd at ekspeditøren har glemt å kreve inn pengene ved utlevering. Men det er ikke ditt problem. Når du har sendt en oppkravspakke, får du alltid pengene fra Posten når pakken er hentet. Det er Postens problem å kreve inn penger fra den som har fått pakken. Men du må etterlyse beløpet. Her er det gått så lang tid at dette beløpet kommer nok ikke om du ikke etterlyser det..... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 reklamasjon/purring ble sendt i kveld Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Mine erfaringer med postoppkrav er at deg gjerne tar én uke fra pakken blir hentet til pengene er på min konto... (men 10-12 dager var lenge) Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Fra pakken blir hentet og betalt for så tar det fra 3-7 virkedager før pengene er på konto. Og etter egne erfaringer så stemmer det bra. Lenke til kommentar
Kilronan Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Min erfaring med postoppkrav er at det kan ta litt tid. For et halvt års tid siden sendte jeg en pakke, og da det hadde gått en GOD stund tok jeg også kontakt med posten. Men de sa det kunne ta noen dager. Så gikk det noen dager, og pengene kom. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Sist jeg sendte en pakke i oppkrav, så tok det seks dager før pengene var på min konto. Høres ut som det har gått ganske så bra på overtid i ditt tilfelle... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå