chokke Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Hei, er på desperat leting etter hvor jeg kan finne (helst en addon) som kan: 1) ser hva det blir for 1 ting når flere er samlet, nei ikke snitt pris på ah, men at y ting ligger til x pris, så tar den automatisk og får x/y = pris per stykk 2) som legger ut flere items for meg til en pris jeg setter. At jeg setter den til å legge ut y ting til x pris uten at jeg må trykke og skrive inn hver eneste ting. Håper dere forstod hva jeg mener. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Nr 1 er i hvertfall auctoneer,nr.2 vet jeg ikke helt. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Nummer to er IgorsMassAuction. Den fungerer rett og slett utmerket. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2005 finner søren ingen link til noen av de pga curse-gaming er nede, kunne trengt noe hjelp når man skal legge ut 20 shadowgems, 20 malachite, 14 tigerseye osv osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå