Oblivion Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Jeg skal nå kjøpe meg en ny PC med AMD X2 og NVIDIA GTX 512. Jeg kunne også tenkte meg 2048 mb ram, men det er så satans dyrt å kjøpe bra minne. Jeg har ingen planer om å overclocke, så jeg lurer i den forbindelse på om det er noe vits med noe annet enn 3200 standard ram? Vurderer: Kingston ValueR. PC3200 DDR-DIMM 2048MB Kit w/two matched ValueRAM 1024MB http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=310789&cks=PRL Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Det er alltid litt vits, men uten overklokking går det neppe mer enn 5% raskere. Lenke til kommentar
Computerwolf Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 (endret) Hei kjører en X2 4400+ og jeg ville jo si at siden du ikke har planer om og overklokke ville jeg satsa på noen minne brikker med CL2. Siden du ikke har tengt og overklokker maskina er det like greit og satse på noen Ram brikker som er gode fra før! har selv OCZ 2*1024 PE og må si meg fornøyd uten oc. Ps: lykke til med en rå spill maskin Endret 11. desember 2005 av Computerwolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå