Creutzfeld Jacob Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Jeg har skaffet meg XP nå og skulle akkurat til å instalere min gammle joystick, men får beskjed om at jeg har feil operativsystem... noen som veit hvordan man fikkser dette? P.S har bare setup filen til versjon 3.X Lenke til kommentar
raptor@2002 Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Har et MS Sidewinder FF Wheel, samme problemet der. XP fant vel egentlig rattet, men det er umulig å få kalibrert det. Finner heller ingen drivere... :sad: Lenke til kommentar
Creutzfeld Jacob Skrevet 8. september 2002 Forfatter Del Skrevet 8. september 2002 er det noen som kan hjelpe oss her eller??? Lenke til kommentar
Haaland Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 Problemet er at Microsoft ikke vil lage oppdatere SideWinder-softwaren så den virker til XP... Det vil si at vi som sitter med disse joystickene og rattene må bruke de innebygde driverne i XP. De virker for så vidt fint, den eneste ulempen er at man ikke får brukt Shift-knapp-funksjonen... For å bruke de innebygde driverne, må du gå til "Game controllers" i kontrollpanelet, trykk på "Add...", og velg "Microsoft SideWinder (automatic detection)" eller noe sånt. Det er mulig det finnes uoffisiell programvare rundt på nett, men jeg har aldri funnet noe... Post her hvis noen vet om noe/finner noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå