MarkusG Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 (endret) Hva synes du er det beste Live albumet et band har gitt ut? Selv synes jeg AC/DC - Let There Be Rock - The Movie - Live in Paris er en sterk kandidat EDIT: *legge til bilde* Endret 9. desember 2005 av makos Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Led Zeppelin - How the West Was Won er nok en av mine favoritter. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 (endret) [fanboy]er ikke noe å diskutere engang.. brødhuer![/fanboy] edit: fant et mindre bilde Endret 9. desember 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Thin Lizzy - Live & Dangerous. Blir det klarere enn dette, blir jeg blind. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Nils Lofgren - Acoustic Live Stemningsfult liveopptak, gitarspill man ikke hører hver dag og meget bra lydkvalitet. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Nå har jeg jo ikke hørt alle liveopptak i verden, men av de jeg har i hylla: Pain of Salvation - 12:5 En times akustisk rockekonsert. Klinger helt fantastisk fint. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 [fanboy]er ikke noe å diskutere engang.. brødhuer![/fanboy] edit: fant et mindre bilde 5274828[/snapback] Live After Death er ørten hundre ganger bedre. Er for mye Brave New World på RIR. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Thin Lizzy - Live & Dangerous. Blir det klarere enn dette, blir jeg blind. Enig med Mr.Crowley.....bedre live-album finnes ikke. Forøvrig en av de siste ekte live-innspillingene. Dagens live-album er jo mixa så mye at de like gjerne kunne ha vært et reit studio album.... mvh Pantera Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Pink Floyd - PULSE (Jada, vet at Waters ikke er med... han er best som komponist, finnes bassister som er vel som gode som han når det kommer til å spille materiale ) Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Jeg må si at Led Zeppelin - How The West Was Won er fantastisk Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 Er litt enig der ja, Whole Lotta Love er nydelig. Men synes det jeg nevnte først er hakket bedre... Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Dream Theater - Metropolis 2000: Scenes From New York er et vanvittig bra livealbum/dvd Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Live After Death er ørten hundre ganger bedre. Er for mye Brave New World på RIR. 5275119[/snapback] Live after Death er også et kjempe bra album, men da Brave New World er en av favoritt skivene mine, sier det seg selv at jeg liker Rock in Rio bedre Lenke til kommentar
riboflavin Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Mange bre forslag, men jeg holder en knapp på Slipknot sitt nye livealbum som heter 9.0. Metal er så sinnsykt bra live i forhold til andre musikktyper. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Iron Maiden - Live After Death Iron Maiden - Rock In Rio Dio - The Last In Live Blind Guardian - Live Iced Earth - Alive In Athens Judas Priest - ...Live Ozzy Osbourne - Speak Of The Devil Det eg kom på i farta. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Det beste jeg har hørt er: Manu Chao - Radio Bemba Sound System Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Pink Floyds Live at Pompeii funker. Ellers synes jeg det meste jeg har sett med Zeppelin live er bra. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Mange bre forslag, men jeg holder en knapp på Slipknot sitt nye livealbum som heter 9.0. Metal er så sinnsykt bra live i forhold til andre musikktyper. 5277613[/snapback] 1. Slipknot er egnetlig ikke et representativt band for metal i det hele tatt. Sjangermessig så blir de reffert til som "crossover" 2. Metal har nok mye energi live, men det er ikke bare det livemusikk handler om. Tipper også punk-band greier å piske opp mist like mye energi... 3. Har ikk hørt denne platen, men sett/hørt noe klipp her og der, og det er liten tvil om at dette bandet er en av de mest energiske der ute... Eksos: Live in Pompeii er en DVD, ikke et album/CD Lenke til kommentar
Zatôitchi Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Synes Made in Japan/Live in Japan av Deep Purple er ganske fin: Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Thin Lizzy? Deep Purple? Maiden? Overdubs galore jo! Pantera - 101 Proof Endret 10. desember 2005 av Glint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå