zebe Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 (endret) Logga på en dag og starta ventrilo, da fant jeg ut at ingen kunne høre meg. Jeg skifta til en annen mic, men akkurat det samme skjedde at ingen kunne høre meg . Snakking over skype/msn eller spille inn noe via mic funker heller ikke. Hva kan være galt? Endret 9. desember 2005 av zebe Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) gå inn på mixeren i windows. kontrollpanel -> lyder og lydenheter -> så på stemme, . stemmeinspilling. -> trykk volum. der er mikseren. se om mikrofon er mutet, eller dempet. eller skru lyden høyere på dn, evt ta på 20 db funksj. --> avansert under volum slider. Endret 10. desember 2005 av member-63169 Lenke til kommentar
zebe Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 gå inn på mixeren i windows. kontrollpanel -> lyder og lydenheter -> så på stemme, . stemmeinspilling. -> trykk volum. der er mikseren. se om mikrofon er mutet, eller dempet. eller skru lyden høyere på dn, evt ta på 20 db funksj. --> avansert under volum slider. 5275701[/snapback] Ingenting hjelper. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 (endret) Dobbelpost 14 tegn. FOREVER FORUM Endret 13. desember 2005 av complexity Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 (endret) Bumper på en måte.. har samme problem.. brukte mic før og da funket det fint, men fikk låne en mic hos en kompis i dag... får ikke noe lyd.. har stilt opp volumet over alt og slådd på mic i sound effect manager.. Men fant ut at hvis jeg setter på musikk så tar han opp det :S.. men ikke det jeg sier i mic'en,. da er det helt stilt.. vet at mic'en fungerer,, hjelp?.. kan det hjelpe å instalere driverene på nytt elns?? Endret 13. desember 2005 av complexity Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Prøvd med et annet lydkort? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 (endret) Prøvd med et annet lydkort? 5288655[/snapback] nei.. Vil helst slippe det.. Det jeg har nå er ett 7.1 surround lydkort som er intregrert i hk.. Når jeg scanner med Sound effect manager så finner han mikrofonen i microfonporten.. men for fortsatt ikke lyd.. kan teste med enda et lydkort, men går det bra å ha 2 da?.. er ikke surround på noen av de jeg har liggende og jeg er avhengig av d edit: glem d bare.. instalerte lyddriverene på nytt så funket det fint Endret 13. desember 2005 av complexity Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Har akkurat samme problemet, vt funka i går liksom.. Har logitech headsett med mic, Lyden i headsettet funker fint, men ikke micken Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 oj, fiksa det du veit pluggene som går inn i pcn.. Jeg snudde på de så den flate siden pekte til høyre på begge nå funker det.. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå