HanZl Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Go kveld folkens, har en liten drøm å få streamet fra dreambox til xbox360 siden dreambox ikke kan decode hdtv signal. Får streamet .TS filer men det tar alt for mye plass så streaming hadde vært mitt i blinken for meg. Vet man kan streame fra dreambox til pc via et program som heter bitcontrol, men får ikke det til å fungere nå. Lenke til kommentar
tormoddf Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Go kveld folkens, har en liten drøm å få streamet fra dreambox til xbox360 siden dreambox ikke kan decode hdtv signal. Får streamet .TS filer men det tar alt for mye plass så streaming hadde vært mitt i blinken for meg. Vet man kan streame fra dreambox til pc via et program som heter bitcontrol, men får ikke det til å fungere nå. 5274674[/snapback] Foreløpig kan man kun streame videoer til Xbox360 fra en PC med Windows Media Center. Man kan også kun streame windows media-formater. Lenke til kommentar
HanZl Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2005 Jeg har en windows media center som kjører, den kjører fint TS filer etter at HDTVpump ble installert. bitcontrol er et lite program som kjører protokollen bcmsdb i en wmv fil. Lenke til kommentar
tormoddf Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Du streamer altså en .ts fil gjennom en wmv-container på en måte? Det var interessant. Lar det seg gjøre med andre formater også? Men uansett må du nok bruke WMC foreløpig. Lenke til kommentar
HanZl Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2005 Ja jeg streamer TS filer uten og konvetere til wmv. Eneste jeg måtte er å laste ned et lite program kalt hdtvpump så kan du streame ts uten problemer. Lenke til kommentar
tormoddf Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Skulle ha testet det ut, men har ikke en media-center-pc, og gidder ikke sette det opp bare for å stream til 360en heller. Bruker den gamle xboxen fram til noen finner en måte å gjøre det fra winxp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå