Stian_Den_Merkelige Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Jeg skal ha avsluttende prosjekt i Kunst og håndverk på skolen, og skal lage et kabinett av tre. jeg lurte på om det finnes noen nybegynner-guide med tre-kabinett? Et annet spørsmål. jeg har en laptop som er altfor gammel, og kan ikek brukes til noe som helst. Er det mulig å ta av skjermen og bruke den til et eller annet? (gjerne festet til kabinettet e.l.) Noen ideer? Lenke til kommentar
magnusnilsen Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Kanskje http://overklokking.no/art.php?artikkelid=12310? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Sorry at jeg sier det, Jeg synes det er lite vits å begynne på å bygge et kabinett i tre vis du trenger en "guide" og/eller du har generelt lite kunnskaper på dette området. Å bygge et kabinett i tre er et vanskelig og tidkrevende arbeid. Selvfølgelig, en gang å være den første, men jeg ville ikke latt denne ganger være den første på et "avsluttende prosjekt" på ungdomsskolen. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Finnes ikke noen guider som jeg vet om, men du kan jo få litt inspirasjon fra forumet? Finnes jo mange flotte kabinett i worklogs-delen, og du vil finne mange nyttige tips der. Men som Zevs_ sier; Kanskje ikke det helt lureste om du ikke har noen særlige kunnskaper på området PS: Det med laptop-skjermen kan du bare glemme, med mindre du har mye penger. Det koster endel for overganger fra laptop-skjerm til vanlige skjermkort Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Kan jo ta utgangspunkt i et gammelt/nytt billig kabinett, og modde det? Kan bli minst like bra! Er på samme prosjektet, og har gjort det jeg sa selv, funker fett det! ;D (logg i sig.) Lenke til kommentar
Stian_Den_Merkelige Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Takk for alle svar. Ja, jeg har lagt merke til at det kan bli vanskelig å lage et kabinett i tre, så jeg prøver heller å finne et jeg kan modde. Bra jeg ikke har startet enda :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8I4zQlayY3 Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 jeg har en laptop som er altfor gammel, og kan ikek brukes til noe som helst.Er det mulig å ta av skjermen og bruke den til et eller annet? (gjerne festet til kabinettet e.l.) Noen ideer? 5274580[/snapback] Se http://www.thephreak99.com/laptopowall.htm Der plukka jeg ifra hverandre en laptopp til å modde, og tenkte en hel del på å bruke en laptop skjerm mot et vanlig skjermkort osv og googlet endel etter dette. Som nevnt i tråden er slike overganger ekstremt dyre og jeg har pr dags dato ikke funnet noen oversikt over hvem signale som går i hvem kabler fra skjermen (mtp å bare lodde ledningene til en vanlig skjermplugg) Pluss man får problemer med strøm, da dette til tider går i samme bunt med ledninger på en laptop skjerm som signal ledningene. Lenke til kommentar
Stian_Den_Merkelige Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2005 Tøft prosjekt! Men tror det blir noe for vanskelig for meg, hehe. Men jeg kan sjekke linkene på siden din også. Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå