Gå til innhold

Noen med bedre fantasi enn meg?

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha avsluttende prosjekt i Kunst og håndverk på skolen, og skal lage et kabinett av tre.

jeg lurte på om det finnes noen nybegynner-guide med tre-kabinett?

Et annet spørsmål.

jeg har en laptop som er altfor gammel, og kan ikek brukes til noe som helst.

Er det mulig å ta av skjermen og bruke den til et eller annet? (gjerne festet til kabinettet e.l.)

Noen ideer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sorry at jeg sier det, Jeg synes det er lite vits å begynne på å bygge et kabinett i tre vis du trenger en "guide" og/eller du har generelt lite kunnskaper på dette området. Å bygge et kabinett i tre er et vanskelig og tidkrevende arbeid. Selvfølgelig, en gang å være den første, men jeg ville ikke latt denne ganger være den første på et "avsluttende prosjekt" på ungdomsskolen. :)

Lenke til kommentar

Finnes ikke noen guider som jeg vet om, men du kan jo få litt inspirasjon fra forumet? Finnes jo mange flotte kabinett i worklogs-delen, og du vil finne mange nyttige tips der.

Men som Zevs_ sier; Kanskje ikke det helt lureste om du ikke har noen særlige kunnskaper på området :hmm:

PS: Det med laptop-skjermen kan du bare glemme, med mindre du har mye penger. Det koster endel for overganger fra laptop-skjerm til vanlige skjermkort :no:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8I4zQlayY3
jeg har en laptop som er altfor gammel, og kan ikek brukes til noe som helst.

Er det mulig å ta av skjermen og bruke den til et eller annet? (gjerne festet til kabinettet e.l.)

Noen ideer?

5274580[/snapback]

Se http://www.thephreak99.com/laptopowall.htm

Der plukka jeg ifra hverandre en laptopp til å modde, og tenkte en hel del på å bruke en laptop skjerm mot et vanlig skjermkort osv og googlet endel etter dette.

Som nevnt i tråden er slike overganger ekstremt dyre og jeg har pr dags dato ikke funnet noen oversikt over hvem signale som går i hvem kabler fra skjermen (mtp å bare lodde ledningene til en vanlig skjermplugg)

Pluss man får problemer med strøm, da dette til tider går i samme bunt med ledninger på en laptop skjerm som signal ledningene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...