xomer Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Jeg har særiøst fritidsproblemer, jeg kommer ikke på noe å gjøre og går bare å kjeder meg. Hva er det folka gjør etter skolen'a? Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 gjør andre ting enn å lage slettings-risikerende poster Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Min rekkefølge av ting jeg gjør etter skolen: 1. Gjør lekser 2. Stitter på PC/besøker venner 3. Går på terning 4. Sover Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Greit, skal prøve å sette opp en liste over ting du kan gjøre her... For det første, så må du lære deg og skrive normalt og ikke fjortis. Deretter så kan du begynne å trene, lære deg forskjellige programmer, begynne med en sport, og masse annet... Men start med å avvenne deg fjortis språket ditt du Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 spiller bass gitar og BF2 Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Jeg har nå vetfall i det siste vert en del sammen med folk her i nerheten jeg.. ellers holder jeg på med et kabinettprosjekt for tiden. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Etter skolen? Hvis ikke det er skole, flyving, flightplanning, spising eller trening, så sover man. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Ser på tv Ser film Er med venner "henger" rundt Cruiser rundt i bilen Sover Hører musikk Prøver å gjøre lekser Jobber Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Flyving? Høres gøy ut. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Er med venner, oppsøker liv i "sentrum", kjører moped, trening, data sove og se film Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Min dag sånn ca: Skole pc/venner Parkour/andre treningsting om jeg gidder Spise se på tv sove. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Min dag: Skole. Hjem og hw.no Lenke til kommentar
sixx Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Gjør leksene dine! 5274534[/snapback] ingen med respekt for seg selv gjør lekser ETTER skolen... det er u-etisk i mitt syn...Man har krav på fritid... (jobber ikke så alt for mye på skolen heller:P men spiller en del mario da ) Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) 1. Spiller fotball på rommet i en halvtime - teknikk. 2. PC-en. 3. Stikker på fotballtrening. 4. Middag. 5. Spiller fotball på rommet i en halvtime - teknikk. 6. PC-en. 7. Spiller fotball på rommet i et kvarter - teknikk. 8. Sover. Sånn repetérer jeg omtrent hver dag. Endret 10. desember 2005 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
haarod Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Skole Fotball Data 15 min. elno Sove Lekser er oppskrytt! Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 når jeg kommer hjme fra skolen er jeg helt utslitt. da er det middag og ligge på sofa en time å se på tv. så er det enten lekser, venner eller pc. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 1. Spiller fotball på rommet i en halvtime - teknikk.2. PC-en. 3. Stikker på fotballtrening. 4. Middag. 5. Spiller fotball på rommet i en halvtime - teknikk. 6. PC-en. 7. Spiller fotball på rommet i et kvarter - teknikk. 8. Sover. Sånn repetérer jeg omtrent hver dag. 5275634[/snapback] Dette er et vill gjetting. Du liker fotball? :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå