Sensurert Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Jeg har xp home edition installert og skulle installere xp pro, dette gjorde jeg da i windows, tasta inn serial og klikka neste osv, så sto det at den måtte restarte, og nå ved oppstart er skjermen svart og det blinker en hvit strek, dette har det gjort i 15 minutter nå, regner med det er noe i forbindelse med win installeringen men hvor lang tid tar det før det starter? btw, jeg installerte fra en mounta .bin fil på harddisken, det sto at den kopierte filer osv så restarta den, hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Jeg anbefaler at du formatérer og legger inn windows fra cd. (Formatéring fil slette alle filene på partisjonen, redd alt som er viktig) Lenke til kommentar
persistent Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Tror nok det skyldes at du brukte en mounta bin-fil. Når windows restarter prøver installasjonsprogrammet å hekte tak i cd- rom´en , det klarer den ikke fordi du ikke får mountet (startet programmet, Alcohol eller hva du nå bruker) før du er inne i windows. Som efikkan sier, prøv å redde det du må, formater og installer fra en vanlig cd. Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2005 YESS!! jeg kom på at man kunne trykke F8 under oppstart, det gjorde jeg og da kom det opp en skjerm hvor man kunne velge å starte fra win xp home edition eller installasjonen av xp pro, nå ble jeg lykkelig, takker for svar uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå