Gå til innhold

Noen som ser på Everybody Hates Chris?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Lurte på om det er flere enn meg her som følger med på Everybody Hates Chris?

 

Denne komiserien er motivert av Chris Rocks ungdomstid og i serien er det faktisk Chris som er fortelleren.

Den fattige Rock-familien flytter ut av "prosjektet", og inn i Bed-Stuy i Brooklyn og handlingen skal ta sted i 1982. Chris er hovedpersonen i serien og rusler gjennom ungdomstiden med strenge foreldre, en tre år yngre bror, som likevel ser eldre ut enn Chris og ei søster som prøver alltid å få Chris i trøbbel. Chris skal være det smarte barnet og blir sendt på skole i et italiensk-hvit strøk på den andre siden av skolen, fordi foreldrene hans tror at hvite folk får bedre utdanning.

Her blir det lagt stor vekt på at familien er veldig fattig og at faren har to jobber, og moren alltid slutter i de jobbene hun får av bagateller, bare fordi mannen hennes har to jobber.

 

Jeg vil ikke si at jeg ler like mye i en episode av EHC, som i en Family Guy episode, men det er fortsatt veldig morsomt, om man liker litt blacky-humour.

 

Hovedpersonen: Chris Rock - spilt av Tyler James Williams

Mor: Rochelle Rock - spilt av Tichina Arnold

Far: Julius Rock - spilt av Terry Crews (også kjent som Hamburger fra The Longest Yard)

Bror: Drew Rock - spilt av Tequan Richmond

Søster: Tonya - spilt av Imani Hakim

 

Serien er selvfølgelig ikke for alle, men det er god underholdning. Er også mye god 80-talls musikk.

 

Håper det blir litt diskusjon her, men jeg forventer ganske lite, egentlig.

Endret av KGB-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...