Gå til innhold

Front støvsuge kabinettet mitt

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har gjort dette en del ganger nå og har "ALDRI" sett eller merket noe skadelig på mine komponenter.

Har spurt en del venner , tilogmed komplett data sier at dette ikke er noe farligt så her kommer en illustrasjon av det jeg gjør :

45view2yw.th.jpg

Ville bare høre hva dere synes , siden jeg har fått svar fra komplett så føler jeg meg veldig trygg iogmed at alt er kjøpt fra dem :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det burde jo gå greit det der. Vet ikke om det dannes noe statisk elektrisitet som er farlig for komponenter.

5274320[/snapback]

Jeg har PSU innkoblet når dette skjer slik om det skulle være det så vil den fjerne det meste.

Alle komponenter er langt vekke fra der jeg støvsuger.

Har ikke merket noe hitill og dette gjorde jeg også på min forrige data med samme kabinett (ikke noe problem) , i tillegg så har komplett sagt det og de stoler jeg ganske mye på :)

Lenke til kommentar

Jo, det er meget sannsynlig at det skaper statisk elektrisitet på et par hundretusen volt som hopper ut av hånden din og angriper hovedkortet på en djevelsk og forferdelig måte! :devil:

:wallbash:

EDIT: For de mindre snartenkte; det var ironi alt sammen. ;)

Endret av sablabra
Lenke til kommentar
Jo, det er meget sannsynlig at det skaper statisk elektrisitet på et par hundretusen volt som hopper ut av hånden din og angriper hovedkortet på en djevelsk og forferdelig måte! :devil:

:wallbash:

EDIT: For de mindre snartenkte; det var ironi alt sammen. ;)

5274684[/snapback]

Bra med litt humor også , I like that :thumbup:

Lenke til kommentar

Men fra spøk til revolver, så kan jeg ikke se hvordan du kan ødelegge noe på den måten. Kanskje hvis du står og gnikker som et helvete, og klarer å lage statisk elektrisitet, for så og forte seg å ta rett på noe av "innmaten" av pcen :p . Litt støvsuging blir jo det samme som å ha kraftig luftgjennomstrømning(veldig kraftig :p ).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...