anaconda Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Hei Jeg vurderer nytt lydkort. I dag bruker jeg det som sitter på hovedkortet. Lydkvaliteten er ok, men det spiller veldig lavt, og jeg må ha volumet på forsterkeren veldig høyt. Tidligere har jeg brukt Creative Soundblaster Live og Creative Audigy. Jeg var ikke fornøyd med lydkvaliteten på disse kortene. Synes faktisk det jeg har no gir bedre lyd enn audigy kortet. Skal kun brukes til musikk. Er M-Audio kortet bra da? Link til kortet Lenke til kommentar
JuBi Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 jeg har hatt mitt M-Audio Audiophile 2496 i ca 4 år nå. Er fornøyd så langt. Kjører lyden fra pc'n via ett 12 kanals mixebord og ut til 2 Yamaha studiohøytalere. Lenke til kommentar
Audiofreak Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 M-Audio har gode semi-profesjonelle og profesjonelle kort. Har selv M-Audio Delta 44 kort som jeg er svært fornøyd med, men det koster litt så du bør tenke gjennom hvilket behov du har Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 (endret) Kjører selv M-audio Audiophile 24/96, kvaliteten er på topp! kjempebra lydkort med ASIO2 muligheter og lav latency ;-) Creative kortene egner seg kun til spill-bruk. Til musikk så regner jeg med lydproduksjon? eller kun mp3-musikk? Endret 9. desember 2005 av lavizh Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Skal ha meg et bra lydkort selv. Det står mellom M-Audio og Onkyo Wavio. Onkyo skal være veldig bra. Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2005 Nei, ikke lydproduksjon. Kanskje jeg bør heller satse på Onkyo? Forsterkeren min er fra Onkyo. Veldig fornøyd med den. Noen tester av dette Onkyo kortet? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Det skal være svært bra lyd på det Onkyo kortet. Det er samme DAC på det som i CAMBRIDGE Azur 640C til nesten 3000 kr. Jeg har ikke funnet noen tester av Wavio. Har bare sett et par stykker her i forumet som skryter fælt av det. Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 Dette Onkyo kortet har ingen innganger? Jeg har et tv kort, derfor må jeg ha inngang på lydkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå