magnus.o Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Husker for en stund siden at jeg så en artikkel om å endre frekvensen på USB-porten! Har forsåvdit funnet noe lignedne nå også... Noen som har tips? Også husker jeg et eller annet lite program som leste frekvensen på porten... Noen som husker hva det heter? God helg!! Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Husker for en stund siden at jeg så en artikkel om å endre frekvensen på USB-porten! Har forsåvdit funnet noe lignedne nå også... Noen som har tips? Også husker jeg et eller annet lite program som leste frekvensen på porten... Noen som husker hva det heter? God helg!! 5274272[/snapback] Jeg aner ikke hva frekvensen er, men jeg husker at hovedkortet ABIT BH-6 hadde mulighet for å justere på denne i BIOS. Lenke til kommentar
magnus.o Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2005 Ja, det hjalp meg ikke så mye at et hk jeg ikke har kan dette da!? Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 er det noe av dette du mener: hz på musen Lenke til kommentar
PerB Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Ja, det hjalp meg ikke så mye at et hk jeg ikke har kan dette da!? 5274469[/snapback] Nå sa du ikke hvilket hovedkort du har. Så infoen er ikke dårlig. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Noen som prøve å jukse i konkurransen? Edit: Nei, ble visst postet i går. Endret 10. desember 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
kdog Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Det er så fint med folk som foretrekker å la andre google for seg. Det er jo så mye lettere å klabbe ned et spørsmål i forumet... Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Denne besvarelsen er nå slettet! Endret 10. desember 2005 av Åsmund@ATi Lenke til kommentar
magnus.o Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2005 Takk for hjelpen, det var akkurat det jeg trengte! kjerts: Jeg lette en del rundt omkring uten at jeg fant det jeg trengte! Er ikke litt av ideen meed en slikt forum som dette at man skal kunne få hjelp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå