Gå til innhold

Er det slutt på Opteron?


lucky666

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var meget merkelig. Når eg klikket på linken i eposten fra Databutikken.com så kom eg til en side der Opteron 165 kostet 3250. Naturligvis uaktuelt å betale så mye, siden eg allerede har en slik en :)

 

Men når eg gikk inn på HW's Prisguide så var den fremdeles listet til 2400kr. Klikket på linken der og da kom eg inn på en side der prisen var 2400kr. Så da bestilte eg lilkevel da :cool:

 

Så da skal det testes litt, så selger eg den dårligste av de :)

 

Edit: tror eg fant svaret på dette sjølv. Eg kom inn på de svenske sidene når eg fulgte linken i eposten, der var det naturligvis pris i svenske kr. De er jo ikkje verdt stort mere enn monopolpenger :tease:

Endret av Dragavon
Lenke til kommentar
SWAT dude... Postet i dag, 17:34

  hehe.. HA DERE VEKK!! neida. blir spenende å se om 144/146 tar samme prishoppet! da blir det ingen opteron på meg med det første 

Nei si det, jeg sjekket en gang til nå, inspirert av ArcticOC's innlegg, og ser at min sammelikning med 3200+ vs min 146 noen innlegg tilbake var feil, jeg betalte Kr 1550,- den 18/11 :)

Lenke til kommentar
SWAT dude... Postet i dag, 17:34

  hehe.. HA DERE VEKK!! neida. blir spenende å se om 144/146 tar samme prishoppet! da blir det ingen opteron på meg med det første 

Nei si det, jeg sjekket en gang til nå, inspirert av ArcticOC's innlegg, og ser at min sammelikning med 3200+ vs min 146 noen innlegg tilbake var feil, jeg betalte Kr 1550,- den 18/11 :)

5378888[/snapback]

http://bruktmarked.hardware.no/annonse.php?a=39756 1700kr :)

Lenke til kommentar
etterspørselen er stor men de prossesorene lagerføres ikke.. WHY?

5379053[/snapback]

Fordi AMD har bæsja på leggen sin og ikke trodde det skulle bli så stort som det ble :p Det rare er at de konkurerer med sin egen 64 serie, da med lavere pris på et produkt som er vesentlig bedre, logisk? nei

Endret av ArcticOC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...