Gå til innhold

Er det slutt på Opteron?

lucky666

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
blackbrrd Postet i dag, 23:11

pcp160 - mao, så er overklokking av hovedkort varierende akkurat som med prosessorer, ram og skjermkort. Ikke akkurat grensesprengende nyheter.. 

He he, nei nå var det heller ikke meg som dro frem hvor lagt et hk klokker, men fra min sideet forsøk på en påminnelse om det du sier ;)

Og selve poenget var altså bare at det er svært få hk som klarer og utnytte 144 fullt ut såvidt jeg kan se. Det var da som et svar til curtiis vedrørene hvor langt en 144 gikk.

5302934[/snapback]

Greit det, ska heller vente til neste år da. takk for svaret pcp160, får heller se om det blir å få tak i en større da. Har nå tenkt på Asrock hk, det støtter jo bådet dual kjerne og agp.

Lenke til kommentar

Fikk mail fra databutikken i går om div. AMD rykter, og at jeg kunne bytte bestilling til noe annet om jeg ville siden databutikken ikke visste noen ting. JEg svarte ikke på den mailen og beholdt bestillingen som før. I dag har jeg fått mail med leveringsbekreftelse, tilsvarende ordrenummer på min Opteron 170 jeg bestilte 27.11.05. Enten er det en "Juleoveraskelse" som plaster på såret, eller så sendes faktisk CPU'en nå....

Lenke til kommentar
:blush: komplett sender alt fra norge.. så det lønner seg for nordmenn.. komplett har opteron på lager nå..

ops.. var visst s940  :blush:

5315463[/snapback]

Hvorfor lønner det seg å kjøpe på Komplett når du må betale 4-500 kr mer? Frakten koster det samme og Databutikken må selge under de samme regler og forutsetninger som Komplett. Frakten fra Komplett over postkontoret i Stokke har heller ikke vist seg å være lynene rask akkurat. Går like raskt fra sverige og danmark, det er i alle fall min erfaring. Har også hatt retur på Databutikken tidligere uten problemer.

Lenke til kommentar

Sitat fra komplett.no:

Hvor befinner vi oss?

Hovedkontoret vårt med bl.a. direktesalg (Internett, telefon o.l.), administrasjon og lager ligger i Sandefjord. I tillegg til Komplett.no i Norge, driver vi også Komplett.se i Sverige, Komplett.co.uk i Storbritannia, Komplett.ie i Irland, Komplett.nl i Nederland, Komplett.be i Belgia , samt salg til dataforhandlere i Norge under navnet Norek. Vi har også et lager i Nederland som forsyner våre kunder i Storbritannia, Irland, Nederland og Belgia med varer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...