Guggelibu Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 det kom nå på 1400 for meg Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 www.komplett.co.uk har 4 stykk Opteron 144 på lager, men det lønner vel seg ikke å bestille for nordmenn? Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 blackbrrd Postet i dag, 23:11 pcp160 - mao, så er overklokking av hovedkort varierende akkurat som med prosessorer, ram og skjermkort. Ikke akkurat grensesprengende nyheter.. He he, nei nå var det heller ikke meg som dro frem hvor lagt et hk klokker, men fra min sideet forsøk på en påminnelse om det du sier Og selve poenget var altså bare at det er svært få hk som klarer og utnytte 144 fullt ut såvidt jeg kan se. Det var da som et svar til curtiis vedrørene hvor langt en 144 gikk. 5302934[/snapback] Greit det, ska heller vente til neste år da. takk for svaret pcp160, får heller se om det blir å få tak i en større da. Har nå tenkt på Asrock hk, det støtter jo bådet dual kjerne og agp. Lenke til kommentar
drvcd Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Fikk mail fra databutikken i går om div. AMD rykter, og at jeg kunne bytte bestilling til noe annet om jeg ville siden databutikken ikke visste noen ting. JEg svarte ikke på den mailen og beholdt bestillingen som før. I dag har jeg fått mail med leveringsbekreftelse, tilsvarende ordrenummer på min Opteron 170 jeg bestilte 27.11.05. Enten er det en "Juleoveraskelse" som plaster på såret, eller så sendes faktisk CPU'en nå.... Lenke til kommentar
AmdTommy Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 (endret) komplett sender alt fra norge.. så det lønner seg for nordmenn.. komplett har opteron på lager nå.. ops.. var visst s940 Endret 20. desember 2005 av AmdTommy Lenke til kommentar
drvcd Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 komplett sender alt fra norge.. så det lønner seg for nordmenn.. komplett har opteron på lager nå..ops.. var visst s940 5315463[/snapback] Hvorfor lønner det seg å kjøpe på Komplett når du må betale 4-500 kr mer? Frakten koster det samme og Databutikken må selge under de samme regler og forutsetninger som Komplett. Frakten fra Komplett over postkontoret i Stokke har heller ikke vist seg å være lynene rask akkurat. Går like raskt fra sverige og danmark, det er i alle fall min erfaring. Har også hatt retur på Databutikken tidligere uten problemer. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Men det var uansett s940 da.. Men det går ikke fortere å kjøpe fra komplett enn databutikken, nei.. Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 1 på lager i skrivende stund! Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Hvor lang tid tar det å få den inn i landet da? Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Det aner jeg ikke, men siden den er på lager, så kan det ikke ta altfor lang tid.. Og lageret er vel i Norge? Uansett hvor lang tid det tar, så er det vel verdt å vente på for dere overklokkere, denne er jo på lager i tillegg! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Hvor lang tid tar det å få den inn i landet da?5316083[/snapback] Det kommer an på hvor lang tid det tar å få kjøpt et parti fra utlandet. Selve frakten tar neppe mer enn et par-tre dager. Problemet er å få tak i et parti med prosessorene. Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Det er jo en på lager.. Da trenger de ikke å skaffe vet du http://www.komplett.co.uk/k/ki.asp?sku=313930&cks=PRL Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Sitat fra komplett.no: Hvor befinner vi oss?Hovedkontoret vårt med bl.a. direktesalg (Internett, telefon o.l.), administrasjon og lager ligger i Sandefjord. I tillegg til Komplett.no i Norge, driver vi også Komplett.se i Sverige, Komplett.co.uk i Storbritannia, Komplett.ie i Irland, Komplett.nl i Nederland, Komplett.be i Belgia , samt salg til dataforhandlere i Norge under navnet Norek. Vi har også et lager i Nederland som forsyner våre kunder i Storbritannia, Irland, Nederland og Belgia med varer. Lenke til kommentar
Guggelibu Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 nå sparte du meg for masse skriving, cremaster Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Vil ikke det si at om du kjøper fra komplett.no så sendes varene fra sandefjord, kjøper du fra .co.uk så sendes de fra England? Lenke til kommentar
Andy_12 Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Som det står i et innlegg lengere oppe om komplett: Vi har også et lager i Nederland som forsyner våre kunder i Storbritannia, Irland, Nederland og Belgia med varer. Lenke til kommentar
Guggelibu Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 og det gjorde du også, andy_12. . kanskje ikke så mye, men litt Lenke til kommentar
drvcd Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Fikk min Opteron 170 fra Databutikken i dag! Stepping CCBWE 0546XPMW Rekker ikke teste den før i romjula, men det er en tråd på http://www.hardforum.com/showthread.php?t=...57&page=1&pp=20 der det ser ut til at den går greit over 2.6 ghz :-) Ventet nesten 1 måned på den....... Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 (endret) Så noen heldige får det de har bestilt, fant en side som har opteron men det koster vel gjerne en formue å få tak i de. link til siden monarchcomputer Men de kommer vel snart på lager over nyttår hær til lands. Endret 22. desember 2005 av curtiis Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 148 eller 150 ? ventetid ca. 10 dager; http://www.komplett.no/k/kl.asp?bn=10483 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå