Re-Offender Skrevet 3. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Anbefaler alle å ta en titt her: http://www.overclockers.com/tips00895/ Personally, if you haven't bought one by now, you may want to consider waiting until CPUs containing these IBM/AMD SOI improvements come out. I'm guesstimating we'll see a boost of a few hundred MHz from that, so 3GHz should be fairly easy with those processors. Endret 3. januar 2006 av ArcticOC Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 3. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2006 Var det ikkje der de påsto at AMD skulle slutte å lage s939 Opteron? Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 3. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Førstmann til mølla se her : Brukt Opteron 146 til 1700 kr. Endret 3. januar 2006 av vitamin2 Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 3. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2006 men jeg var smart og bestilte på SHG istede og får den først når den kommer men sparte 500,- Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 3. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2006 Det var jo "billig" for en brukt 146 når en ny koster 1750.- hos komplett. Eneste ulempen med den nye er at det er 45 dagers leveringstid. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 4. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2006 Men det der er jo CABYE0540 stepping som vel er den beste, en av de beste i Norge vertfall. Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 4. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2006 Nå er Databutikken tomme for 165 igjen. Jeg bestilte tidligere i dag mens det var grønt, men nå fikk jeg ordrestatus som sier mangelvare, så vi får se. 170 gikk de tomme for nesten med en gang i går. Hadde egentlig ikke tenkt å bestille, men klarte ikke holde meg, så om de er tomme er det egentlig like greit... Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 4. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2006 Lenge tenkt å oppdatere og er glad jeg dumpa over denne tråden. Hadde vært kjipt å kjøpe seg en dyrere A64 Athlon som ikke klokker så bra som en billigere Opteron. Lenke til kommentar
Guggelibu Skrevet 4. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2006 hvorfor får databutikken.com inn opteron nesten hver uke(føles nesten sånn når folk sier de har fått de på lager igjen MINST en gang i uken!) men komplett, netshop og psdata ikke får dem i det hele tatt. . . hvis AMD har en "priority"-liste burde nå Komplett ligge på "Top 5", og ihvertfall over databutikken.com. . . Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 4. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2006 Og der forsvant alle brukte Opteronene fra bruktmarkedet. Var det noen her på forumet som var så heldig og fikk sikret seg en ? Lenke til kommentar
tvangsgreie Skrevet 4. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2006 Databutikken har nok en annen leverandør, som tilfeldigvis fikk inn noen. Nå får de uansett ikke inn igjen 165 igjen før 31. januar, i følge dem selv. De hadde bare fått inn 15 i går, og de gikk ut igjen med det samme, så de har nok vært trege til å oppdatere websiden. Jeg fikk ikke den jeg hadde bestilt, selv om det stod at de hadde på lager i et par timer etter at jeg bestilte. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 4. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2006 Fikk nettopp leveringsbekreftelse på min 165 fra Databutikken.com Blir kjekt å ha to Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 4. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2006 Dragavon i går, 22:04 Var det ikkje der de påsto at AMD skulle slutte å lage s939 Opteron? Jo, de skrev jo en lang, grundig og troverdig nekrolog, så må nok si de har fått en aldri så liten ripe i lakken på troverdighet i mine øyne. Det var vel forsjåvidt "theinquirer.net" som kom med nyheten såvidt jeg fikk med meg, men slik dette har utviklet seg virker kildekritikken til å være alt for dårlig hos begge disse stedene. Lenke til kommentar
Surre Sprett Skrevet 9. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) Noen som har funnet ut noe mer om leveringstidspunkt på 146/148 eller? Ser ut som det kan ta sin tid, og det frister litt og prøve å bestille fra enten newegg.com/monarchcomputer.com. Noen som har prøvd å bestille derifra? EDIT: Driter i å prøve å bestille derifra, da de må gjennom et vanvittig system for å selge til folk utenfor US. Men har funnet en del Opteron på ebay, er 146 CAB2E 0546 FPAW en bra stepping? BTW, har spurt om denne steppingen i hovedtråden også, men er takknemlig for svar uansett.. Endret 9. januar 2006 av Surre Sprett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå