Gå til innhold

Er det slutt på Opteron?


lucky666

Anbefalte innlegg

Anbefaler alle å ta en titt her: http://www.overclockers.com/tips00895/

Personally, if you haven't bought one by now, you may want to consider waiting until CPUs containing these IBM/AMD SOI improvements come out. I'm guesstimating we'll see a boost of a few hundred MHz from that, so 3GHz should be fairly easy with those processors.

 

Endret av ArcticOC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er Databutikken tomme for 165 igjen. Jeg bestilte tidligere i dag mens det var grønt, men nå fikk jeg ordrestatus som sier mangelvare, så vi får se. 170 gikk de tomme for nesten med en gang i går. Hadde egentlig ikke tenkt å bestille, men klarte ikke holde meg, så om de er tomme er det egentlig like greit...

Lenke til kommentar

hvorfor får databutikken.com inn opteron nesten hver uke(føles nesten sånn når folk sier de har fått de på lager igjen MINST en gang i uken!) men komplett, netshop og psdata ikke får dem i det hele tatt. . .

hvis AMD har en "priority"-liste burde nå Komplett ligge på "Top 5", og ihvertfall over databutikken.com. . . :dontgetit:

Lenke til kommentar

Databutikken har nok en annen leverandør, som tilfeldigvis fikk inn noen. Nå får de uansett ikke inn igjen 165 igjen før 31. januar, i følge dem selv. De hadde bare fått inn 15 i går, og de gikk ut igjen med det samme, så de har nok vært trege til å oppdatere websiden. Jeg fikk ikke den jeg hadde bestilt, selv om det stod at de hadde på lager i et par timer etter at jeg bestilte.

Lenke til kommentar
Dragavon  i går, 22:04 

Var det ikkje der de påsto at AMD skulle slutte å lage s939 Opteron?

Jo, de skrev jo en lang, grundig og troverdig nekrolog, så må nok si de har fått en aldri så liten ripe i lakken på troverdighet i mine øyne.

Det var vel forsjåvidt "theinquirer.net" som kom med nyheten såvidt jeg fikk med meg, men slik dette har utviklet seg virker kildekritikken til å være alt for dårlig hos begge disse stedene.

Lenke til kommentar

Noen som har funnet ut noe mer om leveringstidspunkt på 146/148 eller? Ser ut som det kan ta sin tid, og det frister litt og prøve å bestille fra enten newegg.com/monarchcomputer.com.

 

Noen som har prøvd å bestille derifra?

 

EDIT: Driter i å prøve å bestille derifra, da de må gjennom et vanvittig system for å selge til folk utenfor US.

 

Men har funnet en del Opteron på ebay, er 146 CAB2E 0546 FPAW en bra stepping?

 

BTW, har spurt om denne steppingen i hovedtråden også, men er takknemlig for svar uansett..

Endret av Surre Sprett
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...