kizzykazz Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 vi har et lite lan her med 3 pcer. jeg får internett via trådløs nettverk. Hvordan kan jeg dele denne slik at de andre to pcen får internett også? bruker switch.. Har prøvd å dele den trådløse nettverkskoblingen, da får de andre pcene automatisk ip fra meg (som er standard gateway).. men internett funker ikke... Noen som vet hva jeg må gjøre?? Haster litt! =/ Mvh Kizz Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 (endret) Kan du ikke legge en kabel fra der du får internettet fra og til switchen dere er koblet til? Endret 9. desember 2005 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2005 Kan du ikke legge en kabel fra der du får internettet fra og til switchen dere er koblet til? 5274298[/snapback] For kort kabel desverre Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2005 Bare gløm det. Fungerer nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå