si_men Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Var ikke helt sikker på hvor jeg skulle legge denne, men jeg har tenkt på å kjøpe en Qtek 8100. Jeg har sett litt på prisguiden på amobil, men jeg lurte på om den selges i butikker på gaten?? siden jeg har hatt litt dårlig erfaring med internett-butikker. Takker for alle svar Lenke til kommentar
nesjon Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Elkjøp selger i alle fall Qtek-telefoner... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Vet hvertfall at Elkjøp og Expert pleier å ha noen inne bestandig, men de fleste butikker kan skaffe de. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Telebutikken har :-) Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 (endret) feksTelehuset Endret 18. desember 2005 av TheGizmo Lenke til kommentar
THacker Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Jada... Det er itegra bla som er importør til feks expert så de kan fint skaffe denne til deg... Qtek er ikke så veldig komersiell vil jeg si, så det er ikke alle steder butikkene har dette lokalt.. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Hos Telebutikken selger vi også Qtek. Importør er Dangaard. Telefonene er ikke låst, selges med eller uten abonnement. (NetCom) Endret 4. januar 2006 av snubbel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå