wil Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 har lagt inn Lycoris. og den fungerer veldig bra. men så oppdager jeg at det er bare 12 timmers klokke og ikke 24 timmers klokke. er det noen som vet hvordan man endrer denne klokken slik at det blir vanlig. Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Quote: Den 2002-09-03 15:43, wil skrev:har lagt inn Lycoris. og den fungerer veldig bra. men så oppdager jeg at det er bare 12 timmers klokke og ikke 24 timmers klokke. er det noen som vet hvordan man endrer denne klokken slik at det blir vanlig. har du murlighet for og skrive inn dd:mm:ss og lignende kan du skrive in dd for 12 timer og dddd for 24 timer. (murigen med store bokstaver.) Lenke til kommentar
wil Skrevet 3. september 2002 Forfatter Del Skrevet 3. september 2002 hvordan gjør jeg dette da. Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 bruker du KDE eller gnome??? Lenke til kommentar
wil Skrevet 3. september 2002 Forfatter Del Skrevet 3. september 2002 er ikke helt sikker, men jeg tror det er KDE. Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Det skal vere noen instilninger for klokken din en eller anen plass. (er ikke sikker hvor dette er legere har kastet ut kde for lenge siden) Hvis du finner en plass der det står dd:mm kan du bytte det ut med dddd:mm. murig du må inn i en config fil eller no. (ikke vet jeg noe om denne distroen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå