Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PC'en klikker og rebooter!

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg har nylig lastet ned og installert GTA: San Andreas, og jeg var i hundre da jeg startet å spille, for GTA har jeg hatt lyst på lenge!

Men så kommer problemene:

Etter en snau time med hardcore GTA-gaming, så fryser plutselig alt, og det kommer opp en lyseblå skjerm hvor det står noe jeg aldri rekker å få med meg. "dumping physical memory" eller noe sånt. Tror jeg. Så rebooter maskinen.

Dette er selvfølgelig veldig irriterende!

Jeg aner ikke hva dette kommer av da maskinen min skal klare å kjøre dette spillet.

Tviler også på at dette er temperaturproblemer, da CPU'en ligger på 22 grader ved spilling, og system på 25-26.

PC-specs:

AMD Athlon64 3700+ 2.2GHz

1024mb Kingston RAM

250Gb Barracude Seagate

GeForce 6600GT 128mb pci-e

ASUS-A8N SLI

Om noen har et forslag til hva dette er, og hva jeg kan gjøre for å forhindre dette, så er jeg evig takknemlig. :-D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som sagt så er det når jeg kun kjører dette spillet, at maskinen min "fryser" og rebooter. Har ikke opplevd det med noen andre spill.

Har selvfølgelig prøvd med andre drivere, også flere versjoner fra Omega.

Jeg bør kanskje nevne at PC'en står ved et vindu som veldig ofte der åpent, noe som bidrar til tempen(?)

Endret av detz
Lenke til kommentar

Hadde lignende problem. Antar du ikke har funnet spillet på den helt lovlige måten ? :)

Var store problemer med denne, og diverse bugs med spillet. Husker ikke om det var en patch som løste dette, eller om det kom en ny release som fungerte. Prøve google og se om det finnes en patch :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...