detz Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Heisann. Jeg har nylig lastet ned og installert GTA: San Andreas, og jeg var i hundre da jeg startet å spille, for GTA har jeg hatt lyst på lenge! Men så kommer problemene: Etter en snau time med hardcore GTA-gaming, så fryser plutselig alt, og det kommer opp en lyseblå skjerm hvor det står noe jeg aldri rekker å få med meg. "dumping physical memory" eller noe sånt. Tror jeg. Så rebooter maskinen. Dette er selvfølgelig veldig irriterende! Jeg aner ikke hva dette kommer av da maskinen min skal klare å kjøre dette spillet. Tviler også på at dette er temperaturproblemer, da CPU'en ligger på 22 grader ved spilling, og system på 25-26. PC-specs: AMD Athlon64 3700+ 2.2GHz 1024mb Kingston RAM 250Gb Barracude Seagate GeForce 6600GT 128mb pci-e ASUS-A8N SLI Om noen har et forslag til hva dette er, og hva jeg kan gjøre for å forhindre dette, så er jeg evig takknemlig. :-D Lenke til kommentar
paron.no Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Rimelig sikker på at tempen du opererer med er feil. Hvis du ikke bruker en heftig vannkjøling. Lenke til kommentar
detz Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2005 (endret) Kan være, det virker jo veldig kjølig, men det er nå dette det lille LCD-displayet på kabinettet forteller meg. Endret 9. desember 2005 av detz Lenke til kommentar
paron.no Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Har du fått krasj under noen andre spill, eller gjelder dette bare GTA? I så fall, har du testet med andre skjermkort drivere? Lenke til kommentar
detz Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Som sagt så er det når jeg kun kjører dette spillet, at maskinen min "fryser" og rebooter. Har ikke opplevd det med noen andre spill. Har selvfølgelig prøvd med andre drivere, også flere versjoner fra Omega. Jeg bør kanskje nevne at PC'en står ved et vindu som veldig ofte der åpent, noe som bidrar til tempen(?) Endret 10. desember 2005 av detz Lenke til kommentar
paron.no Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Har du prøvd å lagt inn spillet på nytt? Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Hadde lignende problem. Antar du ikke har funnet spillet på den helt lovlige måten ? Var store problemer med denne, og diverse bugs med spillet. Husker ikke om det var en patch som løste dette, eller om det kom en ny release som fungerte. Prøve google og se om det finnes en patch Lenke til kommentar
detz Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Takker for svar Skal prøve! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå