Gå til innhold

3 spm angående x-box 360.

Anbefalte innlegg

Hei...

Hadde egentlig ikke tenkt og kjøpe x-box 360. Siden jeg kjøpte psp for noen uker siden, men etter og ha sett den i butikken så ombestemte jeg meg raskt :dribble:. Så jeg har et par spm angående den. Vet at det er 2 versjoner av den. Jeg skal bare kjøpe et par spill til den. Har ikke behov for og laste ned noe på den etc. Holder det da med den billigste? Hva er hovedforskjellene mellom dem? og hvis jeg kjøper den billigste, må jeg da bruke en tusenlapp på memory sticks?

Håper på svar :)

Første posten her, så jeg visste ikke helt hvor jeg skulle poste...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei...

Hadde egentlig ikke tenkt og kjøpe x-box 360. Siden jeg kjøpte psp for noen uker siden, men etter og ha sett den i butikken så ombestemte jeg meg raskt :dribble:. Så jeg har et par spm angående den. Vet at det er 2 versjoner av den. Jeg skal bare kjøpe et par spill til den. Har ikke behov for og laste ned noe på den etc. Holder det da med den billigste? Hva er hovedforskjellene mellom dem? og hvis jeg kjøper den billigste, må jeg da bruke en tusenlapp på memory sticks?

Håper på svar :) 

Første posten her, så jeg visste ikke helt hvor jeg skulle poste...

5273973[/snapback]

1. Tror du vil ha glede av den dyre, syns det er dumt at Microsoft har lagt ut 2 stk.

2. Trådløs kontroller, Harddisk, og noen kabler og ... hmm headset.

3. Xbox bruker ikke Memory Sticks, nesten bare Sony produkter som bruker det (Som Sony PSP).

Lenke til kommentar
Takk for svar. Den vg-testen sa mye. Var ikke klar over at det ikke fulgte med kontroller til den billigste, da ble jo valget enkelt :thumbup: . Men er det noe kabler og andre ting jeg trenger i tillegg? eller følger alt med i premium pakken. Og den går vel i en helt vanlig scart-inngang?

5274189[/snapback]

ja det følger med kabel som støtter scart, men den er ikke av særlig god kvalitet

Lenke til kommentar
Takk for svar. Den vg-testen sa mye. Var ikke klar over at det ikke fulgte med kontroller til den billigste, da ble jo valget enkelt :thumbup: . Men er det noe kabler og andre ting jeg trenger i tillegg? eller følger alt med i premium pakken. Og den går vel i en helt vanlig scart-inngang?

5274189[/snapback]

ja det følger med kabel som støtter scart, men den er ikke av særlig god kvalitet

5274195[/snapback]

Hvordan inngang må jeg ha for og oppnå best kvalitet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...