123456789101112 Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Hei... Hadde egentlig ikke tenkt og kjøpe x-box 360. Siden jeg kjøpte psp for noen uker siden, men etter og ha sett den i butikken så ombestemte jeg meg raskt . Så jeg har et par spm angående den. Vet at det er 2 versjoner av den. Jeg skal bare kjøpe et par spill til den. Har ikke behov for og laste ned noe på den etc. Holder det da med den billigste? Hva er hovedforskjellene mellom dem? og hvis jeg kjøper den billigste, må jeg da bruke en tusenlapp på memory sticks? Håper på svar Første posten her, så jeg visste ikke helt hvor jeg skulle poste... Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Hvis du leser anmeldelsen på vg.no står alt du trenger å vite, selv tror jeg det vil lønne seg å kjøpe "den beste versjonen" siden du kan save spillene da. Den koster jo bare 2800 på elkjøp! Lenke til kommentar
unwill Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Hei... Hadde egentlig ikke tenkt og kjøpe x-box 360. Siden jeg kjøpte psp for noen uker siden, men etter og ha sett den i butikken så ombestemte jeg meg raskt . Så jeg har et par spm angående den. Vet at det er 2 versjoner av den. Jeg skal bare kjøpe et par spill til den. Har ikke behov for og laste ned noe på den etc. Holder det da med den billigste? Hva er hovedforskjellene mellom dem? og hvis jeg kjøper den billigste, må jeg da bruke en tusenlapp på memory sticks? Håper på svar Første posten her, så jeg visste ikke helt hvor jeg skulle poste... 5273973[/snapback] 1. Tror du vil ha glede av den dyre, syns det er dumt at Microsoft har lagt ut 2 stk. 2. Trådløs kontroller, Harddisk, og noen kabler og ... hmm headset. 3. Xbox bruker ikke Memory Sticks, nesten bare Sony produkter som bruker det (Som Sony PSP). Lenke til kommentar
123456789101112 Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2005 Takk for svar. Den vg-testen sa mye. Var ikke klar over at det ikke fulgte med kontroller til den billigste, da ble jo valget enkelt . Men er det noe kabler og andre ting jeg trenger i tillegg? eller følger alt med i premium pakken. Og den går vel i en helt vanlig scart-inngang? Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Takk for svar. Den vg-testen sa mye. Var ikke klar over at det ikke fulgte med kontroller til den billigste, da ble jo valget enkelt . Men er det noe kabler og andre ting jeg trenger i tillegg? eller følger alt med i premium pakken. Og den går vel i en helt vanlig scart-inngang? 5274189[/snapback] ja det følger med kabel som støtter scart, men den er ikke av særlig god kvalitet Lenke til kommentar
ttt Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Var ikke klar over at det ikke fulgte med kontroller til den billigste, da ble jo valget enkelt 5274189[/snapback] Det følger med handkontroll i begge utgåvene, men i den billigaste så er det ein handkontroll med ledning. Lenke til kommentar
123456789101112 Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2005 Takk for svar. Den vg-testen sa mye. Var ikke klar over at det ikke fulgte med kontroller til den billigste, da ble jo valget enkelt . Men er det noe kabler og andre ting jeg trenger i tillegg? eller følger alt med i premium pakken. Og den går vel i en helt vanlig scart-inngang? 5274189[/snapback] ja det følger med kabel som støtter scart, men den er ikke av særlig god kvalitet 5274195[/snapback] Hvordan inngang må jeg ha for og oppnå best kvalitet? Lenke til kommentar
Zl8 Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Scart med rbgrgbgrbgrb på hvis du ikke har hd-tv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå