Theo343 Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 (endret) Jeg trenger noenRW plater for å ta "brukskopi" av noen tegnefilmer i helgen som dattern skal bruke. Dvs. jeg har ikke tid til å bestille fra norwaydisc el. akkurat nå men må kjøpe noe i butiklk. Hvor finner jeg bra plater? Og burde jeg kjøpe -RW eller +RW? Både brenneren(BenQ1640) og DVD avspilleren(Pioneer DV626) støtter begge formater. Og hvilke vanlige plater kan jeg også kjøpe? Greit å hvite hvilke butikker og hvilke merker man burde gå for. Kan man brenne filmer om igjen på RW plater og spille de på stue spiller som støtter RW plater? Eller "closes" plata på en eller annen måte? EDIT: Er noe av dette brukbart og grei på pris? http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...itle=DVD-plater Endret 9. desember 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Jeg anbefaler DVD+RW-plater. Verbatim har gode plater(pass på at du velger AZO-plater), og du kan godt kjøpe hos elkjøp. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2005 (endret) Det ble Verbatime Datalife plus 4x DVD+RW (serl). Kjøpte 5 stk. kostet dobbelt så mye som i nettbutikken, men skulle bare ha noen få til å kjøre filmer over og over på samme plate akkurat nå. De hadde ikke 8x +RW i butikken. Sikkert greie plater, men til dobbel pris. Skal som sagt skal heller kjøpe ordentlige plater fra norwaydisk el. ----------------------------------------------------------------------------Unique Disc Identifier : [DVD+RW:MKM-A02-000] ---------------------------------------------------------------------------- Disc & Book Type : [DVD+RW] - [DVD-ROM] Manufacturer Name : [Mitsubishi Kagaku Media] Manufacturer ID : [MKM] Media Type ID : [A02] Product Revision : [Not Specified] Blank Disc Capacity : [2,295,104 Sectors = 4.70 GB (4.38 GiB)] Recording Speeds : [1x-2.4x , 1.6x-4x] ---------------------------------------------------------------------------- ** INFO : Drive = BENQ DVD DD DW1640 [FW BSMB] ** INFO : Write Capabilities = DVD+R DVD+R-DL DVD+RW ** INFO : Write Capabilities = DVD-R DVD-R-DL DVD-RW ** INFO : Disc = [DVD+RW:MKM-A02-000] Endret 10. desember 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå