kulern_89 Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 trenger hjelp emd level 3... noen som gidder el.? Lenke til kommentar
SacrefiZer Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Send meg link så kan jeg hjelpe:) Kom til 11 eller 12 jeg.. Mvh. SacrefiZer Lenke til kommentar
kulern_89 Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2005 Send meg link så kan jeg hjelpe:)Kom til 11 eller 12 jeg.. Mvh. SacrefiZer 5274087[/snapback] http://masticore.neonnero.com/HackorDie/levels/error.php Lenke til kommentar
SacrefiZer Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Du må åpne kildekoden før du kommer til Error sia Hint: "ctrl + u" Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Du må åpne kildekoden før du kommer til Error sia Hint: "ctrl + u" har du flere hint?? plages noe i h..... hjelp Endret 9. februar 2008 av ole_marius Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hint 2: Jeg fant det enklere å gjennomføre i Internet Explorer Lenke til kommentar
shallabhalla Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hint 2: Jeg fant det enklere å gjennomføre i Internet Explorer Jeg har prøvd med internet explorer men når jeg trykker ctrl u skjer det ikke noe!! hjelp? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Når du får opp erroren trykk backspace (tilbake ett steg i history) etterfulgt av esc (stopp). Kan også gjennomføres ved å blokere for åpning av prompt, så får du enda bedre tid... Lenke til kommentar
shallabhalla Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Når du får opp erroren trykk backspace (tilbake ett steg i history) etterfulgt av esc (stopp).Kan også gjennomføres ved å blokere for åpning av prompt, så får du enda bedre tid... takk, men dette gjorde meg mer forvirret!! får d ikke til uannsett!! sorry. men takk for infoen, men jeg får d ikke til!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Vel du blir egentlig nødt til å finne en måte å gjennomføre det på for det er ett gjennomgående tema for maaaaange levels fremover... Finn en måte å stoppe lasting av siden på FØR prompten kommer, for så å åpne kildekoden på siden. Endret 9. februar 2008 av Slettet+1374861 Lenke til kommentar
Danieluh Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg pleier på slike "spill" å bare lagre siden som.. Med en link, slik som i oversikten over levlene er jo ikke det noen sak.. Lenke til kommentar
Infite Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 bare hent ut adressa til level 3 høyreklikk og kopier lenke adresse eller noe sånt skriv: view-source:level3adresse Lenke til kommentar
pedervl Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Herregud shallaballa, du er passe blond. I IE har de oppom meg sagt hvordan man kan se kildekoden... lettere måter: -I FireFox: Trykk CTRL+U rett etter at du har trykka vekk prompten, før errorsia kommer opp. -I Opera: Trykk CTRL+F3 rett etter at du har trykka vekk prompten, før errorsia kommer opp. CTRL+U virker altså kun i FireFox. IE har sikkert en annen snarvei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå