Smooth Ceiling Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 (endret) Filmer du har kjøpt på anbefaling fra filmforumet Jeg vil benytte anledningen til å takke for alle filmtipsene jeg har fått her de siste årene, og noe av resultatet kan sees nedenfor. Det ville vært moro å se hva folk her har kjøpt av filmer på anbefaling av forumbrukerene. Filmsmak er veldig subjektivt, noe som også har kommet klart frem i mange tråder. Jeg skal ikke si hvilke filmer jeg liker mest og hvilke jeg betrakter som bomkjøp m.h.t. min filmsmak, men jeg må nevne at fler av filmene gav meg tildels uventede reaksjoner, hvilket jeg hovedsaklig betrakter som positivt. Appurushîdo 2004 samt Ghost in the shell 2 ble kjøpt som oppfølgere til filmer jeg hadde blitt anbefalt. Ang. Cowboy Bebop (The movie): Jeg har ikke kjøpt serien ennå, men den skal innlemmes i samlingen etterhvert. - Donnie darko (spesialutgaven) - Reservoir Dogs - Stalker - Itchi The Killer (spillefilmversjon) - Samme, men som anime - Tetsuo - Tetsuo 2 - Body Hammer - Citizen Kane - Hotaru no haka - Mononoke-hime - Blood: The last vampire - Neon genesis Evangelion (har hele serien samt 2 forskjellige avslutninger) - Sen to Chihiro no kamikakushi (Chihiro og heksene / Spirited away) - Appurushîdo (Appleseed) - Appurushîdo (Appleseed 2004) - Kôkaku kidôtai (Ghost in the shell) - Inosensu: Kôkaku kidôtai (GITS: Innosence) - Metoroporisu (Metropolis, 2001) - Cowboy Bebop: Tengoku no tobira (the movie) - Kidô keisatsu patorebâ: The movie (Patlabor: The movie - 1990) - Kidô keisatsu patorebã: The movie 2 - Macross Plus - Akira (spec. ed. boksen inneholder 2 versjoner) Jeg har sikkert fler i samlingen, som ble anbefalt av folk her, men dette får greie seg. Dette er ikke ment som en telletråd, men jeg vil gjerne se hvilke filmer andre forumbrukere har kjøpt som et resultat av at de ble anbefalt dem her. Må nesten begynne å bruke DVD-profiler, antar jeg (fikset link) Endret 9. desember 2005 av Sundiver Lenke til kommentar
Ordinær Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 hmm, tja... Nå må jeg tenke litt. Seven er vel den eneste jeg kommer på. Det var en stund Seven var nevnt i nesten alle tråder her. Da tenkte jeg at jeg måtte se den! Vuderer å kjøpe eller leie Event Horizon da mange her har sagt at det er blant verdens skumleste filmer... Ellers har jeg vel funnet det meste av min dvd samling på IMDB. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 event horizon er ikke skummel i hele tatt spør du meg. så den i går. alene på et mørkt rom . litt redd Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Tae Guk Gi: Brotherhood of War: Special Edition Goodfellas City of God Friend Magnolia Jacob's Ladder Trois Couleurs: Kieslowski Blå Hvit Rød: Special Edition Qatsi-filmene Cinema Paradiso: Director's Cut Lilja 4-ever The Big Lebowski Scanners Run Lola Run Manhattan Pi 8 1/2 Det Syvende Innseglet Man Bites Dog Annie Hall Blade Runner: Director's Cut Trilogy of the Dead Requiem for a Dream Ran Raging Bull The Good, The Bad, And The Ugly: Special Edition Alien Quadrilogy: Collector's Edition THX 1138: Director's Cut Taxi Driver Schindler's List De jeg har av David Lynch The Deer Hunter Mange fantastiske anbefalinger her, ja. De nyeste innkjøpene (litt russisk, mye asiatisk) fortjener også forumet (aka Njål ) takk for. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Kjapt sett over: 2001 Jason and the Argonauts Ran The Tenant Videodrome Derimot har jeg fått kjempemange anbefalinger fra forummedlemmer på Skrekkfilm.com. Endret 10. desember 2005 av Skurupu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå