Kristofferds Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 hei. jeg har et problem med høytalerne mine :/ de er nye og jeg får de ikke til å funke som de skal.. det er bare 3 høytalere som funker :/... dessuten får jeg en skurring når jeg spiller f.eks filmer i vlc mediaplayer.. de eneste gangene høytalerne funker er når jeg spiller av i winamp eller windows mediaplayer.. men fortsatt bare 3 av 5 høytalere.. noen som har noen forslag som kan hjelpe meg ?? :/ jeg er litt desp. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 For at alle skal fungere må du vel velge noe form for lydoppsett under lyd i kontrollpanelet. Skurringen kan være flere ting. Riktig utgang på pc'n?, noe som forstyrrer i nærheten f.eks en trådløs tlf eller noe. Lenke til kommentar
Kristofferds Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2005 ja takk jeg fikk det til lasta bare inn driverne på nytt... gjorde om i innstillingene på realtek tingen.. så ordna det sæ takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå