Gå til innhold

ATI X1800XT overklokking og erfaringer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe, jeg sendte en henvendelse. Men fikk beskjed at jeg måtte sende med faktura. Og den har jeg seff kastet. Så da velger jeg heller å bare la 5000 gå i dass enn å stresse videre med dette. Skal starte med import fra taiwan av div. varer snart, og regner med at det blir noen kroner der ^_^

Lenke til kommentar
Du trenger strengt tatt ikke en faktura, du må sannsynliggjøre at du har gjort kjøpet hos dem, dvs at en kontoutskrift eller bekreftelse fra banken er nok.

6220306[/snapback]

 

 

Er du sikker? hmm.. Det sto det når jeg fikk tilbake bekreftelse på at returen var godkjent. at jeg måtte sende med faktura.. De har ikke noe faktura opplegg på siden deres, vi snakker om databutikken.com her. Og faktura mailen er slettet, om jeg i det hele tatt fikk en.. Noen annet jeg kan gjøre?

 

EDIT: "Leg også ved kopi

av originalfakturaen.

OBS! Varen skal være oss i hende før garantien går ut!

Garantitiden regnes fra fakturadato."

 

Dette får jeg beskjed om

Endret av S1rre
Lenke til kommentar
"klokket til 690MHz på Core, og 1600 MHz på Memory" Volten har jeg ikke rørt. Satte alt på default, og klokket igjen. Bruker bare CCC forløpig. Ati tools  ga maskinen min keyboard lagg i spill..

6227399[/snapback]

 

Eg klarte 711 mhz på GPUen på 1,52V og 915x2=1830 mhz på minne. klarte å spele swat 4 :D

Endret av tharshan
Lenke til kommentar
Du trenger strengt tatt ikke en faktura, du må sannsynliggjøre at du har gjort kjøpet hos dem, dvs at en kontoutskrift eller bekreftelse fra banken er nok.

6220306[/snapback]

 

 

Er du sikker? hmm.. Det sto det når jeg fikk tilbake bekreftelse på at returen var godkjent. at jeg måtte sende med faktura.. De har ikke noe faktura opplegg på siden deres, vi snakker om databutikken.com her. Og faktura mailen er slettet, om jeg i det hele tatt fikk en.. Noen annet jeg kan gjøre?

 

EDIT: "Leg også ved kopi

av originalfakturaen.

OBS! Varen skal være oss i hende før garantien går ut!

Garantitiden regnes fra fakturadato."

 

Dette får jeg beskjed om

6227405[/snapback]

Om du får problemer kan du jo bare kjøpe ett nytt kort, og send inn det du har på den garantien istedet :green:

Lenke til kommentar
S1rre: Ifølge forbrukerkjøpsloven skal det holde å sannsynliggjøre hvilken dato du har kjøpt varen, det kan du gjøre ved å vise til kontoutskrift eller annen kvittering, ikke nødvendigvis faktura.

 

Hør gjerne med forbrukerrådet.

6228933[/snapback]

 

 

Okey :).. takk, jeg skal høre med de ;)..Se om jeg finner noe på google som kan lede meg til de ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...