Lurifaksen Skrevet 28. desember 2005 Del Skrevet 28. desember 2005 Men hva betyr sammenlagt alt dette, bør jeg registrere meg? Eller slipper jeg unna dette? 5349329[/snapback] Eneste grunnen til at du bør registrere deg er om du ønsker virke veldig seriøs - de aller fleste bryr seg imidlertid ikke en døyt om dette hvis det er privatmarkedet du sikter mot. Som sagt, du slipper både skatt og moms om du driver "på hobbybasis". Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Har gjort det samme som trådstarter snakker om selv. Måten jeg har gjort det på er at jeg har fått min mor til å registre et Enkelmannsforetak for meg, siden jeg er under 18. Du kan tjene opptil 50 000 kr uten å betale MVA. Lurer du på noen angående hvordan jeg har løst ting, er det bare å spørre! Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Utgiftene er nærmere sagt null. Blir sponset med alt jeg trenger; DVD Plater USB minne Markedsføring Osv... Men hva betyr sammenlagt alt dette, bør jeg registrere meg? Eller slipper jeg unna dette? Har prøvd å skjønne alt uten å helt gjøre det. Vis moms må betales, er jo alt egentlig utelukket. Har også fått en ansatt snart, som er veldig god innenfor dette feltet, og heldigvis er han over 18. Og det med kontrakter, åssen fungerer dette? Er alle kontrakter bindende? Takk for ALLE svar 5349329[/snapback] kontrakter er i utgangspunktet bindende uansett (men er diverse forhold, se avtaleloven) Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 6. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2006 Har gjort det samme som trådstarter snakker om selv. Måten jeg har gjort det på er at jeg har fått min mor til å registre et Enkelmannsforetak for meg, siden jeg er under 18. Du kan tjene opptil 50 000 kr uten å betale MVA. Lurer du på noen angående hvordan jeg har løst ting, er det bare å spørre! 5386676[/snapback] Okei.. Så dette har ingen ting med frikort å gjøre siden jeg har en annen jobb? Takk for svar.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå