frodd Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Hei! Noen som vet om noen litt robuste, billige høytalere? Sier robuste fordi de skal sitte i en ranglete Volvo feltvogn fra 1968. Trenger ikke å være av det kraftigste kaliberet, så lenge det går an å overdøve motoren Lenke til kommentar
VolvoRacing Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Hei! Noen som vet om noen litt robuste, billige høytalere? Sier robuste fordi de skal sitte i en ranglete Volvo feltvogn fra 1968. Trenger ikke å være av det kraftigste kaliberet, så lenge det går an å overdøve motoren 5273530[/snapback] hva med høyttalere beregnet på baderom/utvendig bruk da?? de selger disse på biltema tilo en bilig penge. Lenke til kommentar
Morel Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Hei! Noen som vet om noen litt robuste, billige høytalere? Sier robuste fordi de skal sitte i en ranglete Volvo feltvogn fra 1968. Trenger ikke å være av det kraftigste kaliberet, så lenge det går an å overdøve motoren 5273530[/snapback] Hvis en høyttaler er anbefalt brukt i bil så stiller det en del krav til kvaliteten på dem. Kjøper du et annekjent merke er det lite du kan bomme på. P.g.a. reklamereglene på forumet kan jeg ikke komme med forslg til deg, men vil du ha mer informasjon så kan du sende meg en PM. Fortsatt God Jul! Mvh Pål Lenke til kommentar
pahf Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 Siden jeg ikke er forhandler kan vel jeg komme med noen anbefalinger ? jeg ville tatt en titt på : lydibil.no morel.no engenaudio.com alle disse er folk som er dønn seriøs og selger kvalitetsutstyr til en rimelig penge i forhold til kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå