Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Flere problemer D-Link 713P vs. NextGenTel

Anbefalte innlegg

Har nå slitt i en drøy uke nå med å sette opp en D-Link 713P mot min Cisco 677i-DIR router fra NextGenTel.

Prøvde først mye frem og tilbake med en PC med Win2000, men klarte aldri å få noen IP fra NGT serveren.

Prøvde så til slutt med en PC med WinXP, samme oppsett som før, og alt gikk som smør!

Prøvde så å koble opp Win2000 PC'en trådløst mot D-Link'en, men jeg kommer ikke ut på nettet nå heller, selv om den trådløse kontakten mellom PC'en og D-Link'en er utmerket.

Er det noen som har noen gode råd, eller tilfeldigvis vet om det er slik at Windows XP støtter konfigurasjonen "2 routere i serie", mens Windows 2000 gjør det ikke?

Hadde helst hatt lyst til å kjøre Win2000 på begge maskiner (mye mer stabilt - jfr "Møkk lei XP!" diskusjonen her).

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Svarer på mitt eget spørsmål: Har nå Windows XP på begge PC'ene, og det ser ut til at det kun er Windows XP som klarer å håndtere kombinasjonen NGT router/D-Link 713P trådløs gateway.

Får håpe Widows XP med tiden (SP2, SP3????) blr like stabilt som gode, gamle Windows 2000........

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...