_nicholas Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Ok, men om jeg begynner med et agp geforce 6600gt og ram, er det da en enkel sak å bygge videre på dette oppsettet senere? Eller må\bør jeg over på pci hovedkort? 5279576[/snapback] kunne være en ide å bruke pci-e hovedkort nå ja, spesielt hvis du skal oppgradere senere! Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Ok, men om jeg begynner med et agp geforce 6600gt og ram, er det da en enkel sak å bygge videre på dette oppsettet senere? Eller må\bør jeg over på pci hovedkort? 5279576[/snapback] Må ærlig talt si at det er ikke spesielt lurt å kjøpe AGP nå med tanke på framtidig oppgadering. Lenke til kommentar
Jubelee Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2005 Kikk på denne handlevogna. 5274540[/snapback] Så anbefalingen er egentlig å gå for hele pakka (se over)? Eller er det noen muligheter for å ta ting stegvis og økonomisk? Spør som jeg har vett til skjønner du;) -Ravo- Lenke til kommentar
ThaMezzy Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Et siste spørsmål:) Kommer skjermkortet i kun en versjon? Eller må jeg være obs på noe slikt? Ser vel kanskje ut som jeg starter med en oppgradering av skjermkort og ram og ser hvordan det slår ut før jeg eventuelt slår til i retning av den nevnte handlevognen:) Takk for hjelpen så langt, topp for nybegynnere som meg! 5277755[/snapback] Du kan ikke bruke det skjermkortet Dragavon anbefalte på ditt hovedkort. Det er et pci-express skjermkort. Det du må ha er AGP-skjermkort. 5277870[/snapback] Det kan du vel. Det ASRock kortet er et kort som støtter både PCIex og AGP. Lenke til kommentar
Jubelee Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 ThaMezzy: Så jeg kan altså starte med ram og geforce 6600gt, på det eksisterende oppsettet. Og kan altså kjøpe til etterhvert? Har jeg da forstått rett? Ikke for å være utidig, men siden dere (du og MortenK) ikke var helt enige over, er du sikker? Lenke til kommentar
Jubelee Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 (endret) Ble en dobbeltrykk her sorry:) Endret 13. desember 2005 av Jubelee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå