Pysj Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Altfor mange av oss lar den gamle mobilen gå ut sammen med restavfallet når vi bytter kjøper en ny. Les mer Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Flott artikkel! Det er alt for mye uvitenhet om hvordan man kvitter seg med avfall på miljøriktig måte. Det med økonomisk straff (bot) for de som er miljøsvin synes jeg er et glimrende tiltak. Håper samtidig at bøtene de får inn går til miljørettede tiltak. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 (endret) man må vel være rimelig "fjern" dersom man hiver mobilbatteri sammen med epleskroten :/ skulle vært straffbart! Endret 9. desember 2005 av modellmakt Lenke til kommentar
Erren Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Vel, å straffe dem økonomisk er vel noe av det mest effektive som kan bli gjort Folk bryr seg jo mest om penger når det gjelder materielle ting. Å pælme en mobil i søpla er jo bare noe man ikke gjør... HAr fremdeles min gamle 3510, jeg :!: Skal levere den inn en gang.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg