TCK Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Hei! Eg har lurt litt på å skaffe meg eit kult klistremerke på ene siden av casen... Noen som vet hvor eg kan få kjøpt eit stilig klistermerke? Må vere ganske stort.. Og gjennomsiktig der det ikke er figur... Lenke til kommentar
TCK Skrevet 3. september 2002 Forfatter Del Skrevet 3. september 2002 ¨F***!! Beklager at det kom 2 tråder! Moderator! Slett den ene.... Lenke til kommentar
hce Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Quote: TCK skrev (2002-09-03 15:17):¨F***!! Beklager at det kom 2 tråder! Moderator! Slett den ene.... Gå inn i dobbeltposten, velg endre og "slett post" Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Du kan jo gå for en såkalt "etch" som brukes på plexiglass i forbindelse med modding. Etches hos MicroPlex.no. De er gjennomsiktige, men de ser ikke sånn ut på bildet pga neonlys eller katode lys :smile: Lenke til kommentar
fat_guy Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 der jeg bor (the center of østfold-Rakkestad-hvis det er noen som lurer) er det en hobby og dekor butikk. Der lager de klistre merker, jeg vet ikke hvor mye det koster (og om de kan lage det alt du gir dem, størelse og slikt) men jeg skal skitikke bort og spørre (kunne tenke meg et klistre merke selv). Lenke til kommentar
oceana Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Rakkestad? *hehe* bare å mobbe da jo :smile: trodde ikke det var så mange østfoldinger som drev med casemod jeg...bare sett et titalls seriøse i løpet av 3 lan det siste året.... Lenke til kommentar
hakkepeil Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Quote: Den 2002-09-03 23:05, oceana skrev:Rakkestad? *hehe* bare å mobbe da jo :smile: Hmmm. Er ikke du fra halden da?? Tommy Lenke til kommentar
TCK Skrevet 5. september 2002 Forfatter Del Skrevet 5. september 2002 Noen som vet hvor eg kan få ganske store klistermerker?? slik at eg kan ma dem på siden av casen eller en eller annen plass?? Broder'n bestilte en gang noen kulehull som du kunne montere på bilen. Dette hadde jo vert ganske kult da! Man bare limer dem på så har man falske kulehull. Eg såg oxo på ein eit slik lys bak glisteret (ett slik lite som følger med hk!). Noen som vet om ein guide til hvordan man monterer disse?? Og dere: Ikke begynn ein krangel i denne tråden! Hold dere til topic. Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Er enig med TCK, hold dere til topic. På den måten kan de som trenger litt hjelp få klare svar og alt blir så mye enklere. Jeg må også få lov til å si at Østfold ikke er så værst da :smile: TCK, du kan gå til adressen http://www.datadekor.no og se om dette kan være noe du er på jakt etter, ellers så er det bare til å søke litt rundt på http://www.startsiden.no for flere treff. Ps. Du kan søke på f.eks. klistremerker :smile: Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 http://www.blekkskriveren.no har noe lignende, godt mulig noe av det passer til ditt formål. Lenke til kommentar
fat_guy Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Quote: Den 2002-09-03 23:05, oceana skrev:Rakkestad? *hehe* bare å mobbe da jo :smile:trodde ikke det var så mange østfoldinger som drev med casemod jeg...bare sett et titalls seriøse i løpet av 3 lan det siste året.... ja, snufs, men det er potensiale til mye mer. (jeg vet om en masse folk som har interressen, men på en merkelig måte bruker de den ikke) jeg er ikke den med den beste kassa , men jeg håper å få en ok etterhvert. jeg har plexi, kaldkatode flammer (klistremerke) og vonderbaum ipå kassa mi, og har lyst til å gjøre myyye mer. Lenke til kommentar
slakken Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Du kan gå til ditt nærmeste reklamebyrå, disse(de fleste) har maskiner som skjærer ut hva du måtte ønske i plastklistremerker. De fleste har vel sett firmabiler med reklame på, det er slikt jeg mener. De fåes i de fleste størrelser, og om jeg ikke husker feil kan du ta med bilde selv. Gjør seg best med ensfarget merke med tanke på pris og at det ikke er så vanskelig å lage. Lenke til kommentar
TCK Skrevet 5. september 2002 Forfatter Del Skrevet 5. september 2002 Men her må du ha ein ganske go dskriver vis du skal få skikkelig kvalitet! Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Gå på microplex.no og gå til kabinett -> casebadges på menyen til venstre. De er ikke så store, men de er ganske schpaaa Lenke til kommentar
cyberspin Skrevet 8. september 2002 Del Skrevet 8. september 2002 enhver casemodder med litt selvrespekt monterer ikke en casebadge på kabinettdørene .. etter min mening så tar casebadges seg kun ut i entall og der hvor casebadgen skal være , nemlig i fronten .. :smile: Lenke til kommentar
TCK Skrevet 9. september 2002 Forfatter Del Skrevet 9. september 2002 Vis eg skulle hatt eit klistremerke på døren så skulle det ver STOR, ikke en liten! Vis eg skal ha eit lite så skal eg ha det i front seff! noen som vet om ein guide for å sette lys bak slike klistremerker (husker ikke hva dem hetter akkurat nå...)? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Trenger man egentlig en guide da? Det som skal til er jo bare å skjære hull bak hvor LED'en skal lyse opp og sette Badgen oppå Lenke til kommentar
TCK Skrevet 9. september 2002 Forfatter Del Skrevet 9. september 2002 ja ja, men d kunne vert greit med ein liten guide! fant en ein gang fen finner den ikke igjen.. Lenke til kommentar
cyberspin Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 microplex selger casebadge light kit :razz: men det er jo like greit og bare kjøpe en led .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå