Gå til innhold

Klistermerker...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

der jeg bor (the center of østfold-Rakkestad-hvis det er noen som lurer) er det en hobby og dekor butikk. Der lager de klistre merker, jeg vet ikke hvor mye det koster (og om de kan lage det alt du gir dem, størelse og slikt) men jeg skal skitikke bort og spørre (kunne tenke meg et klistre merke selv).

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor eg kan få ganske store klistermerker?? slik at eg kan ma dem på siden av casen eller en eller annen plass?? Broder'n bestilte en gang noen kulehull som du kunne montere på bilen. Dette hadde jo vert ganske kult da! Man bare limer dem på så har man falske kulehull. Eg såg oxo på ein eit slik lys bak glisteret (ett slik lite som følger med hk!). Noen som vet om ein guide til hvordan man monterer disse??

Og dere: Ikke begynn ein krangel i denne tråden! Hold dere til topic.

Lenke til kommentar

Er enig med TCK, hold dere til topic. På den måten kan de som trenger litt hjelp få klare svar og alt blir så mye enklere.

Jeg må også få lov til å si at Østfold ikke er så værst da :smile:

TCK, du kan gå til adressen http://www.datadekor.no og se om dette kan være noe du er på jakt etter, ellers så er det bare til å søke litt rundt på http://www.startsiden.no for flere treff.

Ps. Du kan søke på f.eks. klistremerker :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-03 23:05, oceana skrev:

Rakkestad?

*hehe*

bare å mobbe da jo :smile:

trodde ikke det var så mange østfoldinger som drev med casemod jeg...bare sett et titalls seriøse i løpet av 3 lan det siste året....

ja, snufs, men det er potensiale til mye mer. (jeg vet om en masse folk som har interressen, men på en merkelig måte bruker de den ikke)

jeg er ikke den med den beste kassa , men jeg håper å få en ok etterhvert. jeg har plexi, kaldkatode flammer (klistremerke) og vonderbaum ipå kassa mi, og har lyst til å gjøre myyye mer.

Lenke til kommentar

Du kan gå til ditt nærmeste reklamebyrå, disse(de fleste) har maskiner som skjærer ut hva du måtte ønske i plastklistremerker. De fleste har vel sett firmabiler med reklame på, det er slikt jeg mener. De fåes i de fleste størrelser, og om jeg ikke husker feil kan du ta med bilde selv. Gjør seg best med ensfarget merke med tanke på pris og at det ikke er så vanskelig å lage.

Lenke til kommentar

Vis eg skulle hatt eit klistremerke på døren så skulle det ver STOR, ikke en liten! Vis eg skal ha eit lite så skal eg ha det i front seff! noen som vet om ein guide for å sette lys bak slike klistremerker (husker ikke hva dem hetter akkurat nå...)?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...