nacho Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Rundet nettopp PDZ på Secret Agent, men fikk ikke achievement for det! Er det jeg som har gjort noe feil, eller er det en glitch i systemet? Lenke til kommentar
Joanna Dark Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 (endret) Kanskje du har spilt en av banene i 2 player eller over xbox live? Endret 9. desember 2005 av Joanna Dark Lenke til kommentar
tormoddf Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Rundet nettopp PDZ på Secret Agent, men fikk ikke achievement for det! Er det jeg som har gjort noe feil, eller er det en glitch i systemet? 5273145[/snapback] Det skal du få en achievement for. Men den gir sånn ca. INGEN poeng. Achievementsystemet til PDZ er helt merkelig. Lenke til kommentar
nacho Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2005 Hehe, snakker om å være døv her, spilte jo de to første bretta i coop! Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Rundet nettopp PDZ på Secret Agent, men fikk ikke achievement for det! Er det jeg som har gjort noe feil, eller er det en glitch i systemet? 5273145[/snapback] Det skal du få en achievement for. Men den gir sånn ca. INGEN poeng. Achievementsystemet til PDZ er helt merkelig. 5273432[/snapback] Ja det er ikke det spillet du får achievements i fortest akkurat, men på en måte bra, hvis en er av typen som elsker å låse opp ting og slikt så har jo spillet lang levetid da. Men mesteparten av poengene mine kommer fra Kameo hvor man får poeng støtt og stadig. Lenke til kommentar
JernetTZ Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Du maa gjore alle 13 missions paa single player for aa faa achievements og det samme i Co-Op. PS: Gled deg til Jungle paa Perfect Agent. Helt grusomt aa komme seg igjennom. Endret 10. desember 2005 av JernetTZ Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Du maa gjore alle 13 missions paa single player for aa faa achievements og det samme i Co-Op. PS: Gled deg til Jungle paa Perfect Agent. Helt grusomt aa komme seg igjennom. 5276464[/snapback] Låser man ikke opp Dark Agent når man greier hele spillet på Perfect Agent? Og ja jeg gruer meg til jungle hehe, syns den var slit nok på enkleste hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå