Gå til innhold

Den mest triste animen du har sett?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
dere er jo helt Noob! FMA er ikke trist pga filmen! og kan være enig med dere at wolf's rain er trist , men den tristeste anime serien må da altså være Elfen Lied! :cry:

5337400[/snapback]

Ingen sa den var trist pga. filmen. Han håpet på en BEDRE slutt i filmen, kanskje han ikke likte den? Jeg grein ivertfall som et helvete når jeg så den, og det er nok for meg å klassifisere den som den tristeste animeen jeg har sett.

 

Og forstår jeg det riktig, så mener ]zeOx[ at filmen var en bra avsluttning på historien man hadde fulgt i serien. Ikke at filmen var spesielt trist (jeg har ikke sett den), selvom den kanskje er det.

Lenke til kommentar
Og forstår jeg det riktig, så mener ]zeOx[ at filmen var en bra avsluttning på historien man hadde fulgt i serien. Ikke at filmen var spesielt trist (jeg har ikke sett den), selvom den kanskje er det.

5338607[/snapback]

det var jo forsåvidt det jeg mente da jeg skrev "Filmen er en utmerket avsluttning på serien!". Jeg gråt i filmen, kanskje ikke fordi den var så trist (selv om det er noen deler som er litt triste), men fordi det var rett og slett en storartet og vakker avsluttning på en spektakulær serie.

Lenke til kommentar

Grave of the fireflies er den tristeste filmen jeg noen gang har sett. Foer denne filmen var det kanskje en eller to filmer greidde aa gi meg antydninger til fuktige oeyner (skal en del til foer en film gjoer inntrykk paa meg), men etter Grave of the fireflies var jeg et hulkende vrak. Noe som kom som en overraskelse paa meg.

Lenke til kommentar
Har sett de aller første eps av Kimi Ga Nozomu Eien. Hittil virker det veldig sånn "dama er utilgjengelig og derfor typen skal ha seg med en annen kjerring i mens." Er det en serie som er litt sånn såpeaktig?

5387714[/snapback]

 

KGNE er veldig såpeserie-aktig, ja. En av tingene som slo meg da jeg så den for et par år siden. Mange synes mye godt om den, men jeg irriterde meg til døde over Takayuki. Japansk animedrama er ofte egentlig ganske forutsigbart slik sett, det blir så mye gåing om grøten før de omsider kommer til stykket.

Lenke til kommentar
Har sett de aller første eps av Kimi Ga Nozomu Eien. Hittil virker det veldig sånn "dama er utilgjengelig og derfor typen skal ha seg med en annen kjerring i mens." Er det en serie som er litt sånn såpeaktig?

5387714[/snapback]

 

KGNE er veldig såpeserie-aktig, ja. En av tingene som slo meg da jeg så den for et par år siden. Mange synes mye godt om den, men jeg irriterde meg til døde over Takayuki. Japansk animedrama er ofte egentlig ganske forutsigbart slik sett, det blir så mye gåing om grøten før de omsider kommer til stykket.

5390206[/snapback]

 

Jeg kom til eps 5 før jeg ikke gadd mer. Jeg irriterte meg mye over Mitsuki som skal være så "pressa på" og over Takayuki som var så svak.

Lenke til kommentar
dere er jo helt Noob! FMA er ikke trist pga filmen! og kan være enig med dere at wolf's rain er trist , men den tristeste anime serien må da altså være Elfen Lied! :cry:

5337400[/snapback]

 

Elfen Lied er en meget bra anime, men jeg syns ikke den var så utrolig trist? Iallefall ikke målt opp mot Wolf's Rain og Grave of the Fireflies?

 

:shrug:

Lenke til kommentar

skadelige for kenshin serien for ALL DEL IKKE LES handler om siste episode og filmen

 

 

ingen som har sett de siste episodene av kenshin her da

faen jeg satt jo å gren på slutten av den da han døde.

eller filmen der han får det krysskuttet å ossen det skjedde

 

Endret av the animal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...