zeox Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Så akkurat en utrolig trist anime ved navn "Kimi Ga Nozomu Eien". Hvis du liker drama, er dette definitivt animen for deg! selv klarte jeg ikke se hele, så jeg hoppa fra episode 7 til de to siste episodene. Den handler om en gutt som etterhvert blir sammen med ei jente. De blir svært gode venner, men det begyner selvfølgelig å skje ting etterhvert. Hvis du skal se den, eller er litt interessert i å se den, gjør deg en tjeneste og ikke les denne spoileren. Etterhvert som de blir mer og mer intime, blir de mer og mer sammen. I episode 2 skal de på en date, og han (husker ikke navnet hans akkurat nå) er litt forsinket. Han blir enda mer forsinket da han møter på en venninde, som har bursdag. dette resulterer i at han kjøper henne en gave, og blir da enda mer sein. Da han kommer fram til møtestedet, viser det seg at kjæresten hans, Haruka, er blitt påkjørt, og ligger i koma i 3 år fremover. Kunne ha skrevet mer, men jeg orker ikke. . Utrolig trist anime, for de som faktisk klarer å syns at animer kan ha følelser osv. utrolig dårlig skrevet, men dere tar poenget Så, ja, hva er det mest triste animen dere noen sinne har sett? Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Kimi Ga Nozomu Eien er bra.. synes wolf's rain var litt trist jeg! Lenke til kommentar
zeox Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2005 Hørt at Wolf's Rain er ganske bra. får se om jeg får tak i det. Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Wolf's Rain er bra. Anbefales Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Helt klart Wolf's Rain og Grave Of The Fireflies. Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 har aldri sett en anime serie som har en trist slutt. dem alle vrir seg til en fin ending rett før siste episode er ferdig av de seriene som jeg har sett, hvor katastrofen slo til mot slutten (og ble snudd tilbake rett før rulleteksten), så ligger vel Mahoromatic og Evangelion høyt oppe. Evangelion fordrer vel at man så den første slutten de lagde, ikke den nye heftige slutten. ellers er det lite depping i seriene jeg har sett, som jeg kan komme på. litt smått her og der, men ikke noe som går igjen i lengre tid. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Gunslinger Girl er trist sånn jevnt over det hele. Now and Then, Here and There er også fæl til mange tider. Air TV er litt trist på slutten. Haibane Renmei har noen stunder der man blir litt fuktig i øyekroken. I Elfen Lied er det mange som har det grusomt, så man føler med dem etterhvert. Ja, det er flere å ta av, men dette er en start. Endret 10. desember 2005 av Smirnoff Lenke til kommentar
goggys Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Chrno Crusade hadde en utrolig trist slutt. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Kim Possible - Det er så trist at noen kan lage det Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 det er en viss hendelse i Trigun som er sinsykt trist folk som har sett serien bør vite hva jeg prater omm. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Nå må jeg nesten slutte å reklamere for denne serien men; Rurouni kenshin.. Jeg deppa i fem dager etterpå ihvertfall. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Man har ikke sett anime før man har sett Hotaru no Haka aka Grave of Fireflies. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Full metal alchemist. DET var en trist slutt det Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 (endret) Full metal alchemist. DET var en trist slutt det 5292524[/snapback] Bare å håpe at det blir en bedre slutt utifra filmen da http://www.animenewsnetwork.com/encycloped...ime.php?id=4176 Endret 14. desember 2005 av AssKicR Lenke til kommentar
zeox Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2005 Filmen er en utmerket avsluttning på serien! tårene trillet på slutten Lenke til kommentar
Vanja Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 De to tristeste filmene jeg har sett (til nå) må være "Grave of the fireflies" og "Dog of Flanders" (med Grave of the fireflies på førsteplass). Kunne ikke unngå å bli ganske trist av å se på de to der Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Wolf's Rain FMA Samurai Champloo ( egentlig ikke så veldig, men det var noen steder ) Lenke til kommentar
royale Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 FMA er så trist. /cry. Vurderer å se den siste episoden (som jeg har hørt er ganske trist) på TG. Kanskje jeg gråter som pokker der. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 FMA er så trist. /cry.Vurderer å se den siste episoden (som jeg har hørt er ganske trist) på TG. Kanskje jeg gråter som pokker der. 5325789[/snapback] Blir ikke vanskelig å finne deg ihvertfall :!: Lenke til kommentar
zeox Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 Glemte jo totalt Mai-HiME! ctv: Har du ikke sett siste episode? shame on you! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå