Gå til innhold

Den mest triste animen du har sett?


Anbefalte innlegg

Så akkurat en utrolig trist anime ved navn "Kimi Ga Nozomu Eien". Hvis du liker drama, er dette definitivt animen for deg! selv klarte jeg ikke se hele, så jeg hoppa fra episode 7 til de to siste episodene. Den handler om en gutt som etterhvert blir sammen med ei jente. De blir svært gode venner, men det begyner selvfølgelig å skje ting etterhvert.

 

Hvis du skal se den, eller er litt interessert i å se den, gjør deg en tjeneste og ikke les denne spoileren.

 

Etterhvert som de blir mer og mer intime, blir de mer og mer sammen. I episode 2 skal de på en date, og han (husker ikke navnet hans akkurat nå) er litt forsinket. Han blir enda mer forsinket da han møter på en venninde, som har bursdag. dette resulterer i at han kjøper henne en gave, og blir da enda mer sein. Da han kommer fram til møtestedet, viser det seg at kjæresten hans, Haruka, er blitt påkjørt, og ligger i koma i 3 år fremover. Kunne ha skrevet mer, men jeg orker ikke. :p. Utrolig trist anime, for de som faktisk klarer å syns at animer kan ha følelser osv.

 

utrolig dårlig skrevet, men dere tar poenget

 

 

Så, ja, hva er det mest triste animen dere noen sinne har sett?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har aldri sett en anime serie som har en trist slutt. dem alle vrir seg til en fin ending rett før siste episode er ferdig :wee:

 

av de seriene som jeg har sett, hvor katastrofen slo til mot slutten (og ble snudd tilbake rett før rulleteksten), så ligger vel Mahoromatic og Evangelion høyt oppe. Evangelion fordrer vel at man så den første slutten de lagde, ikke den nye heftige slutten. ellers er det lite depping i seriene jeg har sett, som jeg kan komme på. litt smått her og der, men ikke noe som går igjen i lengre tid.

Lenke til kommentar

Gunslinger Girl er trist sånn jevnt over det hele. Now and Then, Here and There er også fæl til mange tider. Air TV er litt trist på slutten. Haibane Renmei har noen stunder der man blir litt fuktig i øyekroken. I Elfen Lied er det mange som har det grusomt, så man føler med dem etterhvert.

 

Ja, det er flere å ta av, men dette er en start. :p

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...