Raastadboy Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 hva er forskjellen og var er best osv=? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Newcastle kom først, så kom Winchester og til slutt Venice. Den første var produsért på 130nm og var forholdsvis varm. Winchester og Venice er produsért på 90nm og er langt kjøligere. Venice yter litt bedre enn Winchester som yter en del bedre enn Newcastle. Kort: kjøp den nyeste. Var det en ok forklaring? Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Newcastle kom først, så kom Winchester og til slutt Venice. Den første var produsért på 130nm og var forholdsvis varm. Winchester og Venice er produsért på 90nm og er langt kjøligere. Venice yter litt bedre enn Winchester som yter en del bedre enn Newcastle. Kort: kjøp den nyeste. Var det en ok forklaring? 5274412[/snapback] Altså Venice Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Newcastle kom først, så kom Winchester og til slutt Venice. Den første var produsért på 130nm og var forholdsvis varm. Winchester og Venice er produsért på 90nm og er langt kjøligere. Venice yter litt bedre enn Winchester som yter en del bedre enn Newcastle. Kort: kjøp den nyeste. Var det en ok forklaring? 5274412[/snapback] Altså Venice 5274428[/snapback] Ja jeg skrev: Newcastle kom først, så kom Winchester og til slutt Venice.så den nyeste er den som kom sist. Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Newcastle kom først. Den første var produsért på 130nm og var forholdsvis varm Jeg har 3400+ newcastle, og min cpu ligger på 34-36 grader idle og 46 load! Forholdsvis varm?.. Jeg vil si at det er dine ord Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Mao vil det si at de andre er veldig kalde! Forskjellen på winchseter og venice er at venice har fått en oppgradert minnekontroller som skal klare 4xddr @DDR400, og at den har støtte for SSE3. (Så ikke at efikkan har nevnt dette) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå